خانه ورزش اخبار ورزش مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ توقف فرانسه و پیروزی پرتغال در شب صعود بلژیک

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ توقف فرانسه و پیروزی پرتغال در شب صعود بلژیک

0

دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکشنبه شب در قاره اروپا پیگیری شد. در گروه اول تیم فرانسه در خانه با نتیجه تساوی بدون گل مقابل لوکزامبورگ قعرنشین متوقف شد و هلند با نتیجه ۳-۱ مقابل بلغارستان به پیروزی رسید. دو گل پروپر در کنار تک گل روبن این نتیجه را برای هلند رقم زد. تیم سوئد هم با ۴ گل مقابل بلاروس پیروز شد. فرانسه در این گروه با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و سوئد و هلند با ۱۶ و ۱۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در گروه دوم تیم پرتغال با تک گل آندره سیلوا در خانه مجارستان ده نفره پیروز شد و لتونی با سه گل مغلوب سوئیس شد. جزایر فارو هم با یک گل از سد اندورا گذشت. سوئیس در این گروه با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و پرتغال و مجارستان به ترتیب با ۲۱ و ۱۰ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفته اند.

در گروه هشتم تیم یونان در خانه با نتیجه ۱-۲ مغلوب بلژیک شد تا شیاطین سرخ به اولین تیم اروپایی تبدیل شوند که صعودشان به مرحله بعد را قطعی می کنند. فرتونگن و لوکاکو برای بلژیک در این بازی گلزنی کردند. استونی با یک گل از سد بلاروس گذشت و بوسنی با ۴ گل مقابل جبل الطارق پیروز شد. بلژیک در این گروه با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم های بوسنی و یونان هم با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

دیدار تیم های کروسی و کوزوو هم که قرار بود شنبه شب برگزار شود اما به دلیل وضعیت بدی جوی به یکشنبه شب موکول شد با یک گل به سود کرواسی به پایان رسید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *