خانه ورزش اخبار ورزش هر مهاجم استقلال چند موقعیت از دست داد؟

هر مهاجم استقلال چند موقعیت از دست داد؟

0

هر مهاجم استقلال چند موقعیت از دست داد؟

حالا یک نیم‌فصل به پایان رسید و هنوز نیمی از مهاجم‌های استقلال گلی نزده‌اند. فقط علی قربانی و جابر انصاری از بین مهاجمان تخصصی تیم گل زدند و فرشید اسماعیلی هم از زمان شفر، به خاطر رفع گل‌نزنی مهاجم‌ها به خط حمله اضافه شد و حالا دو گله است. از عمده‌ترین مشکلات استقلال، دست و دلبازی بازیکنان در از دست دادن موقعیت‌هاست. به طوری که جابر انصاری تا این مقطع از فصل ۱۰ موقعیت خوب تیم‌اش را از دست داد. یا مثلا مهدی قائدی که فقط ۲۱۲ دقیقه در لیگ امسال بازی کرده، ۴ بار می‌توانست گل بزند ولی فرصت‌سوزی کرد. این اتفاق برای علی قربانی که در هفته پایانی نیم‌فصل اولین گل‌اش را زد، عدد هفت است. سجاد شهباززاده و حسن بیت‌سعید هم که در گل زدن تیم نقشی نداشتند، مشارکت بالایی در فرصت‌سوزی موقعیت‌ها داشتند.

بیلان مهاجمان استقلال تا پایان نیم فصل

چه کسی بیشتر موقعیت را خراب می‌کند؟

جابر انصاری

استقلال خوزستان، دقیقه ۷۱: کمتر از بیست دقیقه تا پایان بازی مانده بود. ولی دست و دل‌بازی مهاجمان استقلال تمامی نداشت. روی سانتر فرشید باقری، توپ از کنار سر علی قربانی هم عبور کرد. ولی جابر نتوانست از محوطه شش قدم، به توپ ضربه بزند. هیچکس هم جابر انصاری را یارگیری نکرده بود.

پرسپولیس، دقیقه ۷۰: جابر، توپ را خوب کنترل نکرد تا از شش قدم هم نتواند دروازه پرسپولیس را باز کند.

پرسپولیس، دقیقه ۷۴: با درگیری مهاجمان استقلال و مدافعان پرسپولیس بر سر تصاحب توپ، اتفاقی توپ به جابر رسید. ولی شوت او بیرانوند را برای مهار به زحمت هم نیانداخت.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۶۵: توپ مجید حسینی از دفاع خودی به مقصد محوطه حریف ارسال شد. ولی جابر قصد داشت به صورت شیرجه‌ای آن را گل کند. اتفاقی که در نهایت منجر شد شوت انصاری با اختلاف وحشتناک زیاد به بیرون برود.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۷۷: این بار جابر ضربه‌اش را خوب زد. ولی دروازه‌بان سیاه‌جامگان به خوبی ضربه سر انصاری را درازکش جمع کرد.

نفت تهران، دقیقه ۶۸: جابر توپ را روی پای چپ‌اش آورد و شوتی که از درون محوطه جریمه زده شد، توسط فراهانی مهار شد.

نفت تهران، دقیقه ۷۷: جابر با دروازه‌بان حریف تک به تک شد. ولی فراهانی موفق به مهار شوت انصاری شد.

گسترش‌فولاد، دقیقه ۳: کافی بود جابر توپ را به سرور جپاروف پاس می‌داد. ولی انصاری این کار را نکرد و موقعیت استقلال هم از دست رفت.

گسترش‌فولاد، دقیقه ۴۸: جابر بود و هفت متر دروازه. ولی شوت او به پای دخسوس برخورد کرد.

گسترش‌فولاد، دقیقه ۵۳: جپاروف توپ را به عمق دفاع گسترش‌فولاد فرستاد. ولی علاقه زیاد جابر به شوت‌های شیرجه‌ای، فرصت گل زدن را از استقلال گرفت.

علی قربانی

استقلال خوزستان، دقیقه ۴۳: علی قربانی به هوا پرید تا توپ را با سر گل کند. ولی مدافع حریف به وضوح پیراهن‌ قربانی را کشید و فرصت گلزنی را از علی گرفت. در کارشناس داوری برنامه نود مشخص شد که داور در این صحنه اشتباه کرد. هم قربانی در آفساید حضور داشت و هم مدافع حریف روی او خطا کرده بود.

استقلال‌خوزستان، دقیقه ۸۱: سانتر خط‌کشی شده زکی‌پور روی سر قربانی فرود آمد. ولی او هر چقدر هم سرش را چرخاند، نتوانست توپ را درون چارچوب بزند.

پدیده، دقیقه ۳۱: قربانی شبیه به دربی ۸۴، از پشت مدافعین حریف فرار کرد ولی دقت‌اش پایین بود و توپ را به تن شهاب گردان کوبید.

پارس‌جنوبی‌جم، دقیقه ۵۹: قربانی که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، هیچکس جلویش نبود جز یک دروازه‌بان. ولی شوت قربانی به آسمان کوبیده شد.

ذوب‌آهن، دقیقه ۸۶: قربانی کاری را انجام داد که خیلی خوب بلد است. باز هم بدون این که در تله آفساید قرار بگیرد، از چنگ مدافعین یارگیر حریف فرار کرد. ولی در کمال ناباوری توپ به پایش برخورد نکرد.

نفت تهران، دقیقه ۸۶: باورکردنی نبود که قربانی در این شرایط توپ را گل نکند. ولی قربانی همه باورها را عوض کرد.

نفت تهران، دقیقه ۹۰: در برگشت پنالتی امید ابراهیمی که از خط رد شده بود ولی داور ندید، قربانی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و ضربه سر او، توسط میلاد فراهانی برگشت داده شد.

 سجاد شهباززاده

استقلال‌خوزستان، دقیقه ۹۰: از این موقعیت طلایی، فقط یک کارت زرد نصیب سجاد شد. شهباززاده که نزدیک‌ترین بازیکن به دروازه‌بان حریف بود انقدر معطل کرد که مدافعین حریف از راه رسیدند. در نهایت سجاد خودش را به زمین انداخت و داور هم به‌خاطر شبیه‌سازی، به شهباززاده کارت داد.

تراکتورسازی، دقیقه ۱۶: تکنیکی‌ترین سجادِ فصل، پنج تراکتوری را دریبل کرد. ولی در نهایت شوت‌اش نه دقت داشت و نه قدرت.

سایپا، دقیقه ۳۱: سجاد در شرایطی تک به تک با اخباری قرار داشت. ولی مهار شوت آرام او، راحت‌ترین کار برای اخباری بود.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۴: بدون مزاحمت بازیکنی، کرنر جپاروف به سجاد رسید. ولی شهباززاده برای رسیدن به توپی که درون شش قدم ارسال شده بود، شیرجه زد و شوت‌اش دقت کافی نداشت.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۳۱: شهباززاده با فاصله زیاد از مدافعان حریف، با دروازه‌بان سیاه‌جامگان تک به تک شده بود. ولی ضربه او خیلی راحت توسط کرمی مهار شد.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۵۴: شهباززاده روی خط شش قدم صاحب توپ شد. ولی شوت او به طرز عجیبی زده شد که حتی در چارچوب هم نبود.

 حسن بیت‌سعید

تراکتورسازی، دقیقه ۸: بیت‌سعید بود و یک دروازه. ولی انقدر کنترل توپ‌اش زمان برد که مدافعین حریف از راه رسیدند و توپ را از زیر پای او دور کردند.

تراکتورسازی، دقیقه ۱۷: کافی بود توپ به پای بیت‌سعید برخورد کند تا وارد دروازه شود. ولی در کمال ناباوری، توپ تماسی به پای حسن نداشت.

پدیده، دقیقه ۸۷: بیت‌سعید از پشت مدافعین حریف فرار کرد ولی کنترل‌ توپ‌اش به قدری بد بود که او را از شرایط تک به تک با دروازه‌بان دور کرد و در نهایت هم با پاس اشتباه موقعیت را از استقلال گرفت.

سپیدرود، دقیقه ۲۹: جابر روی توپ هوایی، تاثیر گذاشت و بیت‌سعید هم با فرار به عمق دفاع حریف به توپ رسید. ولی ضربه او که از پشت شش قدم زده شد به بیرون رفت.

سپیدرود، دقیقه ۴۶: وریا توپ را به شش قدم حریف ارسال کرد. بیت‌سعید هم به توپ رسید. ولی از توی شش قدم هم نتوانست دروازه سپیدرود را باز کند.

مهدی قائدی

پدیده، دقیقه ۷۲: توپ پشت محوطه جریمه به باشو رسید و شوت او با برخورد به تیر دروازه، به بیرون رفت.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۹۰: قائدی سمت چپ محوطه صاحب توپ شد. ولی نه به جابر پاس داد و نه به قربانی. شوت‌اش هم در چارچوب نبود تا موقعیت سه به دوی استقلال از دست برود.

نفت تهران، دقیقه ۹۰: سه استقلال بودند و دو مدافع هم از نفت تهران. ولی مهدی قائدی پاس نداد و شوت‌اش به اوت رفت.

سپاهان، دقیقه ۴۷: قائدی در محوطه جریمه سپاهان و جلوتر از همه مدافعان حریف صاحب توپ شد. ولی کنترل توپ‌اش زمان زیادی برد و شوت‌اش با تکل دفاع حریف برگشت داده شد.

 فرشید اسماعیلی

پرسپولیس، دقیقه ۵: فرشید اگر پاس می‌داد، قربانی دروازه خالی پرسپولیس باز می‌کرد. ولی فرشید تعلل کرد و با یک پاس اشتباه، فرصت گل زدن را از استقلال گرفت.

سیاه‌جامگان، دقیقه ۴۵: جابر با سر توپ را به عمق حریف فرستاد. ولی در اقدامی عجیب، اسماعیلی تصمیم گرفت که از پشت محوطه جریمه با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

نفت تهران، دقیقه ۵۵: فراهانی جلو آمد تا فضا را برای ضربه زدن فرشید تنگ کند. در نهایت هم او برنده دوئل تک به تک با اسماعیلی بود.

گسترش‌فولاد، دقیقه ۳۱: توپ درون محوطه جریمه به فرشید رسید. ولی شوت او مماس با تیر به بیرون رفت.

پیکان، دقیقه ۸۰: بهترین موقعیت استقلال روی شوت بی‌دقت فرشید اسماعیلی از دست رفت.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *