خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ شاید در ادامه فصل با تیم زیر ۲۳ ساله هایمان به میدان برویم

مورینیو: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ شاید در ادامه فصل با تیم زیر ۲۳ ساله هایمان به میدان برویم

0

ژوزه مورینیو پس از تساوی ۱-۱ امروز منچستریونایتد مقابل سوانزی با تاکید بر اینکه افزایش مصدومان تیمش و خستگی بازیکنان روی عملکرد آن ها تاثیر گذاشته از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد.

مورینیو پس از بازی به Sky Sports گفت:

اگر نمایش امروز ما را آنالیز کنید قطعا متوجه اشکالاتی خواهید شد. پیدا کردن مشکلات آسان است اما من نمی توانم چنین کاری بکنم. نمی توانم شرایط را در نظر نگیرم و با توجه به شرایط شاگردانم تمام تلاش خودشان را کردند. دو امتیاز از دست دادیم اما از بازیکنانم راضی هستم. نمی توانم تقاضای بیشتری از آن ها بکنم. از آن ها خیلی راضی هستم.

اگر بازیکنان آماده تر بیشتری داشتم قطعا تغییراتی در ترکیب ایجاد می کردم. مشخص بود که یانگ و لینگارد از نظر بدنی از بقیه بازیکنان سرحال تر بودند. خستگی اکثر بازیکنان واضح بود. مشکل این است که دیگر بازیکن نداریم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و چند موقعیت هم برای زدن گل دوم داشتیم اما سوانزی روی یک ضربه آزاد زیبا به گل رسید. صحنه خطا روی رشفورد را ندیدم. مارکوس گفت دروازه بان روی او خطا کرد و من نظر او را قبول دارم.

فینال لیگ اروپا چهارشنبه شب برگزار می شود و ما باید روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس بازی کنیم. دو روز قبل آن باید در خانه ساوتهمپتون بازی کنیم. شاید نتیجه بازی امروز به نفع ما شود چون می توانم در بازی های پایانی به نیکی بات و شاگردانش فرصت دهم. امیدوارم کریستال پالاس تا آن موقع ماندنش در لیگ را قطعی کند چون در این صورت کار خیلی سختی مقابل تیم زیر ۲۳ ساله های ما خواهد داشت.

فکر نمی کنم جونز و اسمالینگ به بازی با سلتاویگو برسند. می دانم بازیکنانی که انتخاب می کنم با تمام توان شان بازی خواهند کرد بنابراین اینکه از بین دارمیان، کریک و یا توانزبه کدام یک در دفاع وسط بازی خواهند کرد اهمیتی ندارد. به شاگردانم اعتماد دارم. روحیه بازیکنان تیم شگفت انگیز است. فلاینی و پوگبا به بازی پنج شنبه می رسند و ما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *