بازی Street Fighter IV چهارمین نسخه شماره دار در سری استریت فایتر است که به صورت مشترک توسط کمپانی Capcom و Dimps ساخته و در سال 2009 برای PlayStation 3 و Xbox 360 و PC عرضه شد. این بازی از لحاظ زمانی، قبل از نسخه های سوم و پنجم سری اتفاق می افتاد و داستان مبارزان مختلف سری که در مسابقه جدید Street Fighter که توسط Seth برگزار شده بود شرکت کرده بودند را شرح می داد. در بیست و هفتم آپریل سال 2010، نسخه جدیدی از این بازی با نام Super Street Fighter IV عرضه شد که 10 مبارز جدید را به آن اضافه می کرد. 7 ماه بعد نیز، گسترش دهنده جدیدی برای این نسخه عرضه شد که آن را به نسخه Arcade Edition ازتقا داده و 4 مبارز جدید نیز به آن اضافه می کرد. در نهایت نیز در سال 2014، آخرین ویرایش بازی با نام Ultra Street Fighter IV عرضه شد که چندین مرحله و کارکتر جدید از بازی Street Fighter X Tekken به آن اضافه می کرد. این بازی در کل توانست تا فروش و نمرات بسیار خوبی داشته باشد ولی سیستم عرضه ویرایش های مختلف از آن، به شدت مورد انتقاد واقع شد. موسیقی متن تمام نسخه های این بازی توسط آقای Hideyuki Fukasawa ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Hideyuki Fukasawa: آقای Hideyuki Fukasawa یک آهنگساز ژاپنی هستند که با وجود اغلب کار کردن برای کمپانی کپکام، به صورت مستقل نیز کار می کنند. ایشان ابتدا کارش را به عنوان دستیار Taro Iwashiroo، آهنگساز بازی Onimusha 2 آغاز کرد ولی با ساخت موسیقی برای بازی Chaos Legion بود که ایشان بسیار موفق ظاهر شد و توانست نام خودش را در میان آهنگسازان مطرح کند. ایشان بعد از این بازی، بر روی بسیاری دیگر از بازی های کپکام مانند Onimusha: Dawn of Dreams و سری بازی های فایتینگ آنها مانند Street Fighter V و Ultimate Marvel Vs Capcom 3 نیز کار کرده اند. ایشان همچنین سابقه کار بر روی انیمه هایی مثل Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos و Fate/stay night: Unlimited Blade Works را نیز در کارنامه خود دارند.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 125 موسیقی از تمامی نسخه های Vanilla، Super، Ultra و ماشین های آرکید Taito Type X در قالب 5 دیسک، با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 8300 مگابایت)

Ultra Street Fighter V

آهنگساز: Hideyuki Fukasawa

دانلود موسیقی متن

دانلود پارت 1 با لینک کمکی از مدیافایر (حجم: 500 مگابایت)

دانلود پارت 2 با لینک کمکی از مدیافایر (حجم: 330 مگابایت)

پسورد فایل ها: P@rd1sGame

نکته: داشتن هر دو پارت برای استخراج تمام موسیقی ها ضروری است

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

[.THE NEXT DOOR -INDESTRUCTIBLE- [Short ver

[Character Select – Arcade Mode [Super Street Fighter IV

~Theme of Ryu ~Become the Storm

Theme of Juri

~Theme of Guile ~Lonely Wolf

(Crumbling Laboratory Stage (Round 2 – Atlantic Ocean

 پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • ULTRA STREET FIGHTER IV

    ULTRA STREET FIGHTER IV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *