استودیو مارول در جشنواره کمیک کان ۲۰۱۷ اعلام کرده است که میشل فایفر (Dangerous Minds و The Wizard of Lies) و لورنس فیشبورن (The Matrix و John Wick 2) به فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه ای و زنبور) اضافه شده اند. فایفر قرار است نقش جنت ون داین همسر کاراکتر هنک پیم با بازی مایکل داگلاس را بازی کند و فشبورن نیز بازی نقش دکتر بیل فاستر را بر عهده خواهد داشت که در کمیک علاوه بر پیم با تونی استارک نیز همکاری می کند.

هر دوی این بازیگرها تجربه خوبی در بازی فیلم های اقتباسی از کتاب های کمیک را در کارنامه دارند. فایفر به خاطر بازی نقش سلنا کایل/کت وومن در فیلم بازگشت بتمن محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی تیم بورتون شناخته می شود و فیشبورن نیز به خاطر بازی نقش پری وایت در فیلم های مرد پولادین و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت کاملا شناخته شده است.

تولید فیلم مرد مورچه ای و زنبور از اواسط ماه جاری در آتلانتا جورجیا شروع شده و در این فیلم که به کارگردانی پیتون رید ساخته می شود بازیگرانی چون پاول راد در نقش اسکات لنگ، اوانجلین لیلی در نقش هوپ پایم، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنا در نقش لوییس، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، تی. آی در نقش دیو، رندل پارک در نقش جیمی وو، هانا جان-کیمن در نقش گوست و والتون گاگینز حضور دارند.

فیلم مرد مورچه ای و زنبور قرار است در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران شود.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *