یکی از نکات مهم نسخه جدید God of War، وجود یک پسر بچه در کنار کریتوس است که به نظر می‌رسد فرزند او می‌باشد. این موضوع هم از لحاظ داستانی می‌تواند عامل تمایز مهمی در قیاس با نسخه‌های پیشین باشد و هم از لحاظ گیم‌پلی تغییرات بسیار زیادی را در نوع پیشبرد مراحل ایجاد کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، بتازگی به مناسب 15 میلیونی شدن آمار بازدید تریلر معرفی بازی، سازندگان موسیقی انحصاری آنرا به شکل رایگان منتشر کرده‌اند. این موسیقی از طریق لینک زیر قابل دانلود است:

دانلود

اما نکته جالب در این است که اسم پسر کریتوس در این فایل موسیقی نهفته شده است! اگر شما این موسیقی را دانلود کنید و با کلیک راست کردن روی آن به بخش Detail بروید، در قسمت Comments این جمله را مشاهده می‌کنید:

“An Introduction to Kratos and Atreus.”

بعد از انتشار این موسیقی، فردی با نام Fabiano Banin توانست این جمله را در فایل موسیقی کشف کند و آنرا با کارگردان بازی در توئیتر به اشتراک گذاشت! او به درستی حدس زد که منظور از آرتئوس همان فرزند کریتوس است!

در پاسخ به این توئیت امروز آقای “کوری بارلوگ” کارگردان God of War تایید کرد که این کشف بدرستی انجام شده است. ایشان در این رابطه گفت:

نام فرزند کریتوس، “آرتئوس*” است! این توسط  @fbanin کشف شد!

با این خبر، اکنون دیگر کاملا مشخص شده که تئوری مشهور هواداری مبتنی بر اینکه فرزند کریتوس همان خدای جنگ و عدالت (Tyr) است، نادرست می‌باشد زیرا نام آرتئوس تنها در اساطیر یونان آمده است.

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

…………..

*آترئوس: آترئوس، در اسطوره‌های یونان، پادشاه موکنای است. او پسر پلوپس و هیپودامیا بود. پس از آن‌که به پادشاهی رسید با آئروپه ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند به نام‌های آگاممنون و منلائوس شد. به آئورپه و برادرش توئستس بدگمان شد و برای انتقام خیانت، سه پسر برادر خود را کشت و گوشت آن‌ها در ضیافتی به توئستس خوراند. پسر چهارم توئستس، آیگیستوس، او را از پا درآورد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *