نسل جدید رنو مگان در نمایشگاه خودروی تهران

جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو، طی نشستی خبری درباره حضور این شرکت در دومین نمایشگاه خودرو تهران و برنامه‌های آتی این شرکت در زمینه واردات محصولات رنو نکاتی را بیان کرد. وی در این نشست خبری گفت:

جدیدترین محصول نگین خودرو، نسل جدید خودروی مگان خواهد بود که در نسخه‌ی فول و مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری توربو شارژ وارد کشور خواهد شد. البته واردات تمام محصولات ما در گرو باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو و پشت سر گذاشتن آزمون‌های فنی و استاندارد‌سازی‌های مورد نیاز خواهد بود. ما پیرو قوانین واردات خودرو هستیم و در زمینه ثبت سفارش خودرو هر تصمیمی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ شود، ما نیز از آن تبعیت خواهیم کرد.

Renault Megan 2017

حسینی در زمینه سیاست‌ها و استراتژی نگین خودرو به‌عنوان نماینده محصولات رنو در بازار ایران اعلام کرد:

در سال جدید مهم‌ترین سیاست ما توسعه شبکه‌ی خدمات پس از فروش خواهد بود که در این زمینه به‌زودی بزرگ‌ترین شعبه‌ی خدمات پس از فروش ما در غرب تهران و در جاده مخصوص افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نگین خودرو از متوقف شدن خودروهای مدل ۲۰۱۸ محصولات این شرکت در گمرکات کشور به دلیل بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو خبر داد و درباره تعهدات پیشین این شرکت به مشتریان در تحویل خودروهای ثبت‌ نامی متقاضیان اعلام کرد که این شرکت هیچ تعهد معوقه برای خودروهای مدل‌ ۲۰۱۷ ندارد و تمام خودروها تحویل مالکان شده است.

Renault Megan 2017

حسینی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه نسل جدید خودروی رنو داستر بر اساس قرارداد جدید شرکت رنو با هلدینگ ناصح و ایدرو در ایران تولید خواهد شد یا به‌صورت وارداتی توسط نگین خودرو به بازار ایران ورود خواهد کرد؛ اظهار داشت:

در حال حاضر نسل جدید رنو داستر را برای ورود از کشور روسیه سفارش‌گذاری کرده‌ایم و تا زمانی که قرارداد رنو با ایدرو به مرحله‌ی تولید برسد ما واردات این خودرو را انجام خواهیم داد.

در ادامه این جلسه رادین پیمان فر، مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نیز از توسعه‌ی شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در آينده‌ی نزدیک خبر داد و اعلام کرد تا پایان سال جاری، ۲ نمایندگی دیگر به ۳۰ نمایندگی فعلی این شرکت اضافه خواهد شد.

تانی کال

زومیت

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *