نقدها و نمرات بازی STAR WARS: BATTLEFRONT 2

یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال بدون شک عنوان Star Wars: Battlefront 2 بود که چندی پیش برای  پلتفرم PS4 منتشر شده و در فاصله دو روز برای XOne و PC منتشر خواهد شد. به دنبال این اتفاق منتقدان نیز مشغول به تجربه و بررسی این عنوان شده‌اند. آیا طرفداران جهان Star Wars سرانجام می‌توانند با خیالی آسوده باری دیگر در این جهان فوق‌العاده غرق شده و ساعت ها از آن لذت ببرند؟ بیایید خلاصه جواب منتقدان به این پرسش را مشاهده کنیم.

Hobby Consolas: 91

DICE، Criterion و Motive به هم پیوسته‌ تا عنوانی بسیار شایسته را به ما ارائه بدهند. آن‌ها از اشتباهات گذشته خود درس گرفته‌ و این‌بار عنوانی را ساخته‌اند که ما لیاقتش را داشتیم. با ساعت‌ها محتوای مختلف برای هر نوع گیمر.

We Got This Covered: 90

Areajugones: 90

Vandal: 88

Everyeye.it: 86

COGconnected: 86

کاملا مشخص است که سازندگان بسیار به نظرات طرفداران اهمیت داده‌ و در نتیجه یک ادامه بسیار بهتر از نسخه اول Battlefront را ارائه داده‌اند. اضافه بخش‌های مختلف جدید به بازی که برجسته‌ ترین‌شان را می‌توان بخش داستانی دانست، باعث شده‌ است تجربه این عنوان بسیار لذت‌بخش بشود. بدون شک جا برای پیشرفت زیادی هست، مخصوصا در رابطه با Loot Box ها، اما از نظر من سازندگان به مشکلات رسیدگی کرده و باعث می‌شوند این عنوان مدام بهتر بشود. این بازی کاملا حسی که از یک عنوان با نام Star Wars دارید را به شما ارائه می‌دهد و نبردهای بازی شباهت بسیار زیادی به بهترین صحنه‌های نبرد در کل مجموعه دارند.

Atomix:‌85

JeuxActu: 85

SpazioGames: 85

XGN: 85

Star Wars: Battlefront 2 موفق شده یک بخش‌چندنفره‌ی بسیار لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار دهد، کاری که نسخه پیش در انجام آن چندان موفق نبود. هر چند بخش داستانی بسیار کوتاه است و تنها حدود 4 ساعت طول می‌کشد، اما لذت بسیاری که بخش چندنفره ارائه می‌دهد می‌تواند این ضعف را تا حدودی بپوشاند.

Multiplayer.it:‌ 83

GamingTrend:‌ 80

TheSixthAxis: 80

Gameblog.fr:‌ 80

DarkStation:‌80

Battlefront 2 progression

GamesRadar+: 80

یک بخش چندنفره‌ی بسیار عالی که توسط پروسه‌ی غیرمنطقی پیشرفت شخصیت اصلی تیره شده است. و یک بخش داستانی قوی که از کمبود جدیت و دقت کافی رنج می‌برد.

Eurogamer Italy:‌80

God is a Geek: 80

Twinfinite: 80

GameSpace: 80

Digital Trends: 70

USgamer: 70

Battlefront 2 یکی از بهترین عناوین چند نفره سال جاری محسوب می‌شود، مخصوصا اگر شما طرفدار Star Wars باشید. اما در کنار آن مشکلات بسیاری در این بازی وجود دارد که لذت تجربه آن را به شدت کاهش می‌دهد. مجبور کردن مخاطب از طریقی غیرمستقیم به پرداخت مدام پول در بازی چیزی نیست که هیچ گیمری از آن استقبال کند. این مشکل تا مدتی طویل گریبان‌گیر Battlefront 2 خواهد بود.

Telegraph: 60

PCGamesN: 60

Shacknews: 60

Trusted Reviews: 60

M3: 50

کمبود شدید محتوا در بخش داستانی باعث می‌شود که این بخش چندان به چشم نیاید. بخش چندنفره نیز هنوز مشکلات بسیاری دارد و شما را مجبور به پرداخت پول بیشتر برای پیشروی در بازی می‌کند.

متای نسخه PS4:

battlefront 2 metascore ps4

 متای نسخه XOne:

battlefront 2 metascore xone

برخی از نقد‌های ناکامل:

GameSpot:

در حال که بخش داستانی به نظر ناقص می‌رسد و بخش چندنفره نیز به طور کلی مشکلات بسیاری را به دوش می‌کشد، Battlefront 2 باز هم موفق می‌شود حسی لذت‌بخش را در طرفداران سری زنده کند. اما شاید بزرگ‌ترین مشکل این بازی استفاده بیش از حد آن از پرداخت درون‌برنامه‌ای است، مسئله‌ای که سازندگان باید بدون شک به وضعیت آن رسیدگی کنند. نمره احتمالی: 60

IGN:

من به این نتیجه رسیده‌ام که میزان لذتی که می‌توانم از این بازی ببرم کاملا بستگی به انتظاراتم از آن دارد و انتظارت من این‌ها هستند:‌ یک داستان عمیق و قدرتمند در دل یک شوتر دقیق و جذاب. اما Battlefront چنین چیزی نیست، هرچند از نظر ارائه دادن آن حس کلی حضور در جهان Star Wars و سفر در اعماق کهکشان، با یک بازی خوب روبرو هستیم. مشکل این‌جاست که من مطمئن نیستم محتوای بازی تا حدی کافی باشد که من را برای مدتی طولانی مشغول به خود نگه دارد. (نمره احتمالی: 70)

Polygon:

بعد از تجربه هر دو بخش چند‌نفره و داستانی برای چند ساعت، من به این نتیجه رسیدم که Battlefront 2 می‌تواند عنوانی جذاب برای طرفداران نسخه قبل و همچنین تا حدودی جذاب برای طرفداران کلی سری باشد.

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *