وسایل ضروری برای پاک کردن آرایش چشم هنگامی که عجله دارید، آرایش چشم در اوقاتی که سرتان شلوغ است، می‌تواند امری چالش برانگیز‌ باشد، به خصوص که پروسه‌ی آن زمان‌بر است و کثیف کاری دارد. اما قبل از آن که ما قول بدهیم دیگر هیچ‌ وقت در صندلی عقب تاکسی چشم‌هایمان را آرایش دودی نکنیم، خوشبختانه برند‌های محصولات زیبایی بالاخره دست به کار شدند و شروع به تولید محصولات زیبایی ضروری‌ کردند که می‌‌توانند بهتر از هر زمانی به سرعت چشم‌ها را آرایش و آن‌ها را جذاب کنند، حتی اگر خیلی عجله داشته باشید.

برای رسیدن به چشم‌هایی گیرا و بدون نقص حتی زمانی که در راه هستید، این ۴ محصول را همیشه در کیف آرایش‌تان داشته باشید.

برای داشتن پلک‌هایی بی نقص

آیا با سایه زدن پشت میز کارتان آرایش‌تان را از صبح تا شب تمدید می‌کنید؟ با استفاده از محصول Shadow Shields‌ در زیر چشم‌ها، از خراب‌کاری در قسمت‌های دیگر آرایش‌تان جلوگیری کنید و همچنین نیاز به داشتن یک پاک‌ کننده‌ی زیر چشم‌ها را برطرف کنید. این محصول از ریزش آرایش به زیر چشمان تان جلوگیری می‌کند که نتیجه‌ی آن سایه زدن چشم‌ها بدون نقص و خراب‌کاری است.

برای داشتن مژه‌هایی سر به فلک کشیده

اکثر مژه‌های مصنوعی نیاز به چسب مژه، گوش پاک کن و موچینی دارند که برای گذاشتن بهتر مژه‌ها می‌بایست به مردمک چشم‌ها خیلی نزدیک شود (که استفاده از هیچکدام از آن‌ها در صندلی عقب تاکسی ممکن نیست، به خصوص موچین!) در حالی که مژه‌های یک ‌بار مصرف Kiss Singles One-Time Use Lash Adhesive Singles with Aloe، به راحتی، بدون نقص، بدون نیاز به هیچ ابزار خاص‌ و بدون ریسک کور کردن چشمان‌تان چسبانده می‌شوند و قابل استفاده هستند.

برای داشتن ابروهایی فوق‌العاده

وقتی که از محل کار به سرعت سر قرارتان می‌روید، آخرین چیزی که می‌خواهید نگرانش باشید ابروهایتان است و در حالی که به احتمال زیاد زمان کافی ندارید یا پودر ابرو و هایلایتر همراه‌تان نیست، استفاده از محصولات ساده‌ای مانند L’Oreal Brow Stylist Sculptor یا Glossier Boy Brow باعث می‌شوند ابروهایتان پر و مرتب شوند.

برای راحت پاک کردن آرایش

فکر می‌کنید پاک کردن آرایش در مترو و قطار شهری غیر ممکن است؟ اگر Almay Oil Free Makeup Eraser Sticks داشته باشید، اینطور نیست! این چوب‌های پاک کننده‌ی آسان و بدون چربی، خط چشم و ریمل‌ های ضد آب را پاک می‌کنند و باعث می‌شوند تجدید آرایش شما در هر مکانی که هستید به سادگی آب خوردن شود، بدون آن که ریسک پاک کردن قسمت‌های دیگر آرایش‌تان را داشته باشد.

مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *