کنگره جهانی موبایل 2107 نزدیک است. نگاهی سریع به MWC 2017 و اخبار و رویدادهای آن در روزهای آینده خواهیم داشت.

نگاهی سریع به MWC 2017

بلک بری

نگاهی سریع به MWC 2017

بلک بری قصد دارد در کنگره جهانی موبایل یک گوشی با کیبورد فیزیکی رونمایی کند. همانطور که می‌دانید این گوشی جدید بلک بری مرکوری نام دارد.

ال جی

نگاهی سریع به MWC 2017

برنامه ال جی برای MWC کاملا مشخص است. این کمپانی قصد رونمایی ال جی G6 با صفحه نمایش 5.7 اینچی و نسبت صفحه به بدنه 18:9 با سه رنگ سفید، مشکی و پلاتینیوم یخی را دارد.

صفحه نمایش؛ کاملا قسمت جلو گوشی را در برگرفته است و اینبار این بدنه کاملا فلزی با حذف باتری قابل تعویض، ال جی را به حرکت در مسیری تازه سوق داده است.

هواوینگاهی سریع به MWC 2017

توجه هواوی در  MWC بر روی هواوی P10 و P10 پلاس متمرکز خواهد شد که اینبار هم شاهد حضور دوربین لایکا در هر دو خواهیم بود.

اسمارت واچ هواوی با اندروید ویر 2 نیز در این مراسم با ظاهری اسپورت، قابلیت‌های سلولی به لطف اسلات نانو سیم کارت رونمایی خواهد شد.

نوکیا

نگاهی سریع به MWC 2017

بازگشت نوکیا با نوکیا 3310 قطعی خواهد بود. نوکیا 3310 طبق توییتر اوان بلاس، شباهت زیادی به نوکیا 150 خواهد داشت و سیستم عامل نوکیا 3310 همان سیستم عامل +Series 300 به کار رفته در نوکیا 150 خواهد بود.

پوسته‌های قابل تعویض در رنگ‌های مختلف و صفحه نمایش رنگی؛ این گوشی افسانه‌ای را به گوشی دوم بسیاری از مشتریان تبدیل خواهد کرد.

تایوان، روسیه، هند، اسپانیا، فرانسه، آلمان، انگلستان، هنگ کنگ، مالزی، فیلیپین، لهستان وآفریقای جنوبی بازارهایی هستند که شاهد حضور گوشی‌های نوکیا خواهند بود.

نوکیا 3 و نوکیا 5 و نوکیا 6 گوشی‌های میان‌رده و طبق شایعات نوکیا 8 و نوکیا 9 رده‌بالاهای ارائه شده توسط نوکیا در MWC 2017  خواهند بود.

نگاهی سریع به MWC 2017

موتو G5 یکی از جدیدترین‌های سری G خواهد بود که در میان محصولات مختلفی که موتورولا قصد دارد در این رویداد رونمایی کند؛ خواهد درخشید.

سامسونگنگاهی سریع به MWC 2017

علی‌رغم تمام شایعات در مورد گلکسی S8، سامسونگ قصد ندارد پرچمدار خود را در MWC رونمایی کند و تاکنون نیز تیزری منتشر نکرده است! البته شاید سامسونگ همه را غافلگیر کند!

سامسونگ قصد دارد بر روی تبلت گلکسی S3 Tab مانور دهد و احتمالا یک تبلت ویندوز 10 را نیز رونمایی خواهد کرد.

سونینگاهی سریع به MWC 2017

سونی در MWC امسال سری اکسپریا X خود را رونمایی خواهد کرد. رونمای وسایل جانبی  مختلف نیز از برنامه‌های اصلی سونی در این نمایشگاه است.

در نگاهی سریع به MWC 2017 رویدادهای اصلی این نمایشگاه را بررسی کردیم به احتمال زیاد هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز به محورهای اصلی این نمایشگاه تبدیل خواهند شد.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *