چند روز پیش بود که سایت خبری فرانسوی Melty پس از مصاحبه‌ای با آقای یوشیاکی کویزومی (Yoshiaki Koizumi) از شرکت نینتندو، اعلام کرد که پلتفرم نینتندو سوییچ از هدست‌های بی‌سیم پشتیبانی خواهد نمود. حال این سایت در به‌روزرسانی جدید خود اعلام کرده که خبر قبلی اشتباه بوده و کنسول نینتندو سوییچ از هدست‌های بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

در به‌روزرسانی جدید این سایت، ذکر شده که اطلاعات قبلی اشتباه بوده یا بد ترجمه شده، زیرا پلتفرم نینتندو سوییچ در حقیقت از هدست‌های بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد. سایت خبری سیلیکونرا نیز پس از انتشار این خبر، به بررسی این موضوع پرداخته و صحت عدم پشتیبانی نینتندو سوییچ از هدست‌های بی‌سیم را تایید کرده است. هرچند شایان ذکر بوده که این پلتفرم همچنان با هدست‌های سیمی سازگار است.

برای علاقمندانی که دوست دارند بدانند سیستم چت صوتی این پلتفرم به چه صورت عمل خواهد کرد، شرکت نینتندو اعلام کرده که نینتندو سوییچ به خودی خود از قابلیت چت صوتی برخوردار نیست. بازیکنان برای استفاده از قابلیت چت صوتی در این پلتفرم باید دارای گوشی‌های هوشمند باشند و برنامه طراحی شده توسط شرکت نینتندو برای پشتیبانی از چت صوتی در پلتفرم نینتندو سوییچ را بر روی گوشی‌های خود دانلود کرده، و از آن برای انجام چت صوتی با سایر بازیکنان استفاده نمایند.

نینتندو سوییچ قرار است در ۳ مارس ۲۰۱۷ (مصادف با جمعه ۱۳ اسفند) به صورت جهانی عرضه شود. این پلتفرم به هنگام عرضه ۲۹۹.۹۹ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *