خانه ورزش اخبار ورزش همه مصاحبه‌های زمانی علیه منصوریان: در حد استقلال نیستی!

همه مصاحبه‌های زمانی علیه منصوریان: در حد استقلال نیستی!

0

برای این که حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره استقلال مصاحبه‌هایش شروع شود نیازی به نتایج خیلی ضعیف استقلال نیست. نتایج متوسط و معمولی هم می‌تواند بهانه‌ای برای مصاحبه‌های حسن زمانی باشد. این روزها که استقلال با هیچ متر ومعیاری نتیجه خوبی نگرفته است مصاحبه کردن عضو هیات مدیره استقلال اتفاق خیلی عجیبی نیست. نقطه اشتراک تمام حرف‌های او یک مساله است: «استفاده از مربی جدید و خارجی.»

حسن زمانی زمان زیادی را با سکوت گذراند. به خصوص هفته‌های پایانی فصل گذشته. او همچنین با حضور در سفرهای خارجی استقلال نشان داد که قصد تعامل با منصوریان و بهبود روابط را دارد. اتفاقاتی که احتمالا منجر به ماندنش در هیات‌مدیره استقلال شد. بعد از بقا اما مجددا حرف‌های قبلی مطرح شد و کدورت‌ها شکل گرفت. اشاره‌ای داشته‌ایم به مصاحبه‌های زمانی در یک سال گذشته که در بحرانی‌ترین شرایط صورت گرفته و حسابی استقلالی‌ها را آزرده است.

زمانی در مصاحبه امروزش، این فصل جنگ را از موضع بالاتر و از مخالفت با افتخاری آغاز می‌‌کند: « آقای افتخاری که بیانیه حمایتی داده به عنوان مدیرعامل نظرش را اعلام کرده ولی اعضای هیئت مدیره نظرشان نظر هواداران است. وقتی هوادار ناراضی باشد قطعا هیئت مدیره هم از نتایج استقلال ناراضی است. ما در حال حاضر بحث مخالف با موافق نداریم، عملکرد تیم استقلال را تا به اینجای کار در حد استقلال نمی‌دانیم!»

او در بخشی از حرف‌هایش از هواداران ناراضی استقلال هم حمایت می‌کند:«جا دارد با توجه به حوادثی که در بازی با سایپا رخ داد و تعدادی از لیدرها توهین‌هایی را به هواداران کردند از طرف هیئت مدیره عذرخواهی کنم و مطمئن باشید حرمت هوادار استقلال حفظ خواهد شد.»

بعد از حذف استقلال از آسیا ۱۷ خرداد ۱۳۹۶: «تعجب می کنم که ما یک سال منصوریان را تحمل کردیم و حرفی نزدیم. اگر هم انتقادی کردیم، آن را نپذیرفت و نتیجه اش این شد که در آسیا آبروریزی صورت گرفت.»

بعد از تساوی مقابل گسترش فولاد ۶آذر ۱۳۹۵: «منتظر جلسه هیات مدیره هستم تا ببینم سایر دوستان چه نظری دارند اما به شخصه اعتقاد دارم که با این کادر فنی نمی‌توان انتظار هواداران برآورده کرد و استقلال نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد.»

بعد از نتیجه‌نگرفتن در چند هفته ابتدایی فصل ۲۲ آذر ۱۳۹۵: «گرانترین تیم فصل را بسته‌ایم اما فقط از ۴۰ درصد توانایی بازیکنان استفاده می‌شود و این، ظلم است. من این نظر که سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود را قبول دارم. اگر او یک یا چند فصل دیگر روی نیمکت استقلال می نشست هم برای خودش خوب بود هم استقلال. منصوریان از آبرویش مایه گذاشته اما به آن چیزی که هوادار و هیات مدیره خواسته اند، نرسیده است.»

قبل از دربی رفت ۲ شهریور ۱۳۹۵: «حمایت‌های ما تا هفته چهارم بود. یعنی در آخرین نشستی که در هیات مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم که از منصوریان حمایت کنیم اما بعد از دربی باید دوباره درباره آینده کاری منصوریان نشست برگزار کنیم.»

اظهارنظر فنی ۱۳ آذر ۱۳۹۵: «در یک مسابقه فوتبال از دقیقه ۷۵ به بعد هر نتیجه‌ای رقم بخورد مستقیماً مربوط به تصمیمات سرمربی است؛ چه تیم ببرد و چه ببازد. منصوریان هم باید با تجربه‌ و سابقه‌ای که داشت، تیم را هدایت و بازی را مدیریت می‌کرد. به عنوان نمونه تیم فوتبال تراکتورسازی برای اینکه صدرنشین لیگ شود، ۲۵ دقیقه آخر مسابقه را مدیریت کرد، ما هم برای اینکه چهارم شویم خیلی راحت می‌توانستیم بازی را تا دقیقه ۹۰ مدیریت کنیم. اشتباهی که از استقلال سر زد، در حد این تیم بزرگ نبود.»

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *