«هیو جکمن» تمایل به دیدن بازیگری جدید در نقش «لوگان» دارد

«هیو جکمن» در جدیدترین مصاحبه ی خود اعلام کرد که با وجود کم رنگ بودن شانس حضورش در دنیای سینمایی مارول، تمایل به دیدن بازیگری جدید در نقش «وولورین» دارد. هیو جکمن 17 سال نقش شخصیت خیالی نام برده را بازی کرد و اکنون هرکسی که به این نقش نزدیک شود باید از خود تلاش و انرژی بسیار زیادی نشان دهد تا بتواند به عنوان گرگینه ی جدید سینما شناخته شود. هیو جکمن در اوایل سال جاری بعد از ایفای نقش در فیلم «Logan» اعلام کرد که دیگر نزدیک این نقش نمی شود مگر آنکه فرصت حضور در کنار ابرقهرمانان دیگر مارول را به دست آورد.
بعد از انتشار تریلر جدید فیلم «Avengers» بحث جدیدی در فضای مجازی مبنی بر احتمال حضور وولورین در این فیلم جریان ساز شده است. در جدیدترین مصاحبه ی هیوجکمن از وی در مورد این خبر سوالاتی پرسیده شد و او چنین پاسخ داد:

 

ایده ی جالبیست و من به مدت 17 سال فکر کردم اگر چنین اتفاقی بیفتد چطور خواهد بود. من خیلی دوست دارم که شخصیت های هالک و مرد آهنی و لوگان را کنار هم ببینم. هربار که انتقام جویانی در سینما اکران می شود دوست داشته ام که وولورین را در مرکز اتفاقات فیلم ببینم که با چنگال های خود همه ی شخصیت ها را زخمی کند، ولی همیشه با این جمله رو به رو شدم که اوه، چنین چیزی اتفاق نمی افتد و من به آن ها می گویم برای من در این کشتی قهرمانان شما جایی نمانده ولی این ایده را با بازیگر دیگری امتحان کنید.

 

آن چه از صحبت های جکمن بر می آید این است که دیگر امیدی به حضور در کنار ابرقهرمانان دیگر ندارد ولی کسی از آینده خبر ندارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *