خانه بازی اخبار وجود یک باگ عجیب در بازی Overwatch

وجود یک باگ عجیب در بازی Overwatch

0

به‌نظر می‌رسد بعضی از بازیکنان در هنگام تجربه عنوان چندنفره و شوتر شرکت بلیزارد، بازی Overwatch، با یک مشکل اساسی مواجه شده‌اند. این باگ که بیشتر اوقات در زمان بارگذاری بازی رخ می‌دهد باعث می‌شود بعضی از بازیکنان بصورت موقتی از انجام بازی بلاک و محروم شوند.

به‌تازگی یکی از کاربران سایت ردیت با نام مستعار Alpha_Drew وجود این باگ را در بازی پرطرفدار Overwatch گزارش داده است. اتفاقی که رخ داده از این قرار است، این کاربر وارد صفحه‌ بارگذاری بازی شده است که تیم‌ها و امتیازات آن‌ها را نشان می‌دهد اما به صورت ناگهانی بازی دوباره وارد منوی اصلی می‌شود با رخ دادن این اتفاق بازی بصورت خودکار سعی می‌کند شما را دوباره وارد نبرد کند اما هربار بازی باز دوباره به حالت اول باز می‌گردد، پس از تکرار چندباره این اتفاق کاربر سعی می‌کند تا از بازی خارج شود و به‌دنبال پیدا کردن یک نبرد دیگر باشد که در اینصورت شما مقدار زیادی skill points از دست می‌دهید، این باگ موجود بسیار آزاردهنده به‌نظر می‌رسد.

کاربر شاکی در سایت ردیت عنوان کرده است که وجود این باگ باعث شده است که او در مدت زمانی کوتاه مقدار ۳۰۰Skill Points را از دست بدهد و به مدت زمان ۸ ساعت از بازی کردن Overwatch محروم شود!

به‌مظر می‌رسد وجود این باگ برای بسیاری از کاربران بازی Overwatch رخ داده است و تا این لحظه شرکت بلیزارد واکنشی نسبت به این قضیه از خود نشان نداده است.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *