بازخوردهای دریافتی بازی For Honor در شبکه استیم افت قابل توجهی داشته است. براساس نقدهای منتشر شده توسط کاربران طی روزهای اخیر، اکنون وضعیت بازخوردهای اخیر For Honor در شبکه استیم روی حالت “عمدتا منفی” قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم، از زمان عرضه تاکنون هیچگاه For Honor نتوانست که از لحاظ بازخوردهای استیم در حالت “عمدتا مثبت” قرار گیرد اما حداقل به شکل کلی این بازی توانسته بود حالت متوسط را از نقدها دریافت کند. اما طی روزهای اخیر شاهد فعل و انفعالاتی عجیب هستیم و به طور ناگهانی میزان نقدهای منفی بازی گسترش پیدا کرده و هیچ بعید نیست در بلند مدت عملکرد کلی بازی نیز روی حالت “عمدتا منفی” قرار گیرد.

این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که معمولا بازی‌ها مدتی پس از عرضه بدلیل انتشار آپدیت‌های جدید بازخورد بهتری را از طرف گیمرها دریافت می‌کنند اما این موضوع در مورد بازی For Honor کاملا برعکس شکل گرفته است. اگر نقدهای کاربران را بررسی کنیم، کماکان بسیاری از آن‌ها نسبت به سرورهای بازی معترض هستند اما در کنار این موضوع حواشی ایجاد شده بدلیل قیمت‌ آیتم‌های درون بازی نیز قطعا در گسترش نقدهای منفی تاثیرگذار بوده است.

اوج این حواشی زمانی بود که یکی از کاربران Reddit محاسبه کرد که برای بدست آوردن تمامی آیتم‌های پولی درون بازی باید 738$ خرج کرد. با این مقدار پول می‌توان یک کنسول PS4، یک کنسول Ninitendo Switchh و یک بازی برای هر کدام تهیه کرد! البته پرداختِ درون‌برنامه‌ای در بازی اجباری نمی‌باشد و می‌توان با بازی کردن و جمع‌آوری واحد پولی که درون بازی وجود دارد، این قابلیت‌ها را آزاد کرد. اما به نظر می‌رسد برای آزاد کردن همه‌ی موارد با پول درون بازی باید برای مدت 2.5 سال متوالی هر روز تقریبا 2 ساعت به بازی کردن بپردازید!

با این وجود یوبی‌سافت چندی بعدی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نباید با دید اشتباهی به پرداخت‌های حقیقی درون بازی نگاه کرد و اصلا نوع طراحی بازی طوری نبوده که بازیکن را مجبور به خرید تمام آیتم‌ها کنند و کسی هم چنین فکری کند اشتباه کرده است.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *