پایان ساخت بخش زیادی از بازی Death Stranding

یکی از ویژگی‌های بازی‌های هیدئو کوجیما این است که معمولا پس از معرفی، کاربران باید زمان نسبتا زیادی را تا انتشار بازی منتظر بمانند. اما طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که روند توسعه بازی Death Stranding با سرعت بالایی پیش می‌رود و شاید این بازی، زودتر از آنچه تصور می‌کنیم منتشر شود.

هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در برزیل حضور داشته که پس از آن، ترجمه صحبت‌های وی به انگلیسی از طریق ردیت منتشر شده است. کوجیما در بخشی از صحبت‌های خود در این برنامه، اعلام کرده که کار ساخت هسته اصلی بازی و ویژگی‌های کلی Death Stranding به پایان رسیده است و بازی تقریبا از ابتدا تا انتها قابل بازی است. البته این به معنی آماده بودن بازی هم نیست و تیم توسعه این روز‌ها در حال بهبود قسمت‌های مختلف و همچنین اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی است. کوجیما فعالیت این روز‌های تیم توسعه روی بازی را به مرحله تدوین فیلم‌ها تشبیه کرده است.

کوجیما همچنین اعلام کرده که تمام کار‌های مرتبط با شخصیت‌های بازی از جمله موشن کپچر‌های آن‌ها نیز به پایان رسیده است. در کل کوجیما اعلام کرده که روند توسعه بازی دقیقا مطابق برنامه پیش رفته و از این روز، شاهد انتشار آن مطابق برنامه خواهیم بود؛ برنامه‌ای که البته هنوز با کاربران به اشتراک گذاشته نشده و تاریخ انتشاری از این بازی نداریم.

کوجیما همچنین اشاره‌ای هم به خود بازی داشته و گفته که Death Stranding در کل یک تجربه تاریک و سورئال خواهد بود. به‌علاوه وقایع بازی در آینده‌ای نزدیک جریان خواهند داشت، اما جهان بازی تفاوت‌هایی با جهان واقعی ما دارد و در اصل شاهد یک جهان متفاوت خواهیم بود.

تانی کال

برگرفته از GamingBolt

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *