مجله کسب‌وکار و سرمایه فوربز طبق روال هر سال، لیست جهانی بازیگران زنی را که دستمزد بالایی دارند و پردرآمد هستند منتشر کرد. جنیفر لارنس بعد از دو سال متوالی که در بالاترین رتبه این لیست قرار داشت، امسال دیگر رتبه اول را به‌ناچار رها کرده است. بر اساس گزارش‌های به دست آمده، اما استون که در مراسم اسکار جایزه‌ای برای بازی در فیلم La La Land (لالا لند) کسب کرده بود، پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. طبق همین گزارش‌ها، این بازیگر محبوب قبل از اینکه مالیات سالیانه خود را پرداخت کند ۲۶ میلیون دلار در حساب بانکی خود داشته است.

بر اساس گفته‌های مجله فوربز، بخش عمده‌ای از درآمد این بازیگر، به خاطر فروش بالایی که فیلم لالا لند داشته به دست آمده است. این فیلم محبوب و برنده جایزه اسکار، در باکس آفیس‌های جهانی در مجموع ۴۴۵ میلیون دلار را از آن خود کرده است.

جنیفر آنیستون که قبل از پرداخت مالیات سالیانه خود درآمدی بالغ بر ۲۵.۵ میلیون دلار کسب کرده بود، توانست رتبه دوم پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. بر اساس گزارش فوربز، بخش عمده‌ای از درآمد آنیستون به خاطر قراردادهایی است که با شرکت‌هایی مانند هواپیمایی امارات، Smartwater و محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو Aveeno امضا کرده است.

جنیفر لارنس که دو سال متوالی رتبه اول را در این لیست تصاحب کرده بود، با درآمدی بالغ بر ۲۴ میلیون دلار که در سال ۲۰۱۷ کسب کرده به رتبه سوم این لیست سقوط کرد. بر اساس گزارش فوربز، لارنس این درآمد را از طریق ایفای نقش در فیلم Mother (مادر)‌ اثر جدید دارن آرونوفسکی و همچنین فیلم Red Sparrow (گنجشک قرمز) به دست آورده است. علاوه بر این، او امسال قراردادی هم با کمپانی Dior امضا کرده است.

به همراه این سه بازیگر محبوب، دو فرد دیگر توانستند به جمع پنج بازیگر پردرآمد امسال بپیوندند که یکی از آنها ملیسا مک‌کارتی با درآمدی بالغ بر ۱۸ میلیون است. میلا کونیس هم با درآمدی بالغ بر ۱۵.۵ میلیون دلار توانست در این لیست جای بگیرد.

بر اساس گفته‌های فوربز، درآمد این بازیگران از ۱ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۷ محاسبه شده و این مقادیر اعلام‌شده درآمد خالص آنها بوده و تمامی هزینه‌ها اعم از مالیات، دستمزد مدیر برنامه و وکلا از آن کسر شده است. این اعداد و ارقام بر اساس داده‌هایی است که از منابعی مانند کمپانی نیلسن (Nielsen)، کام اسکور (ComScore)، وب‌سایت باکس آفیس موجو (Box Office Mojo)، سایت IMDB و همچنین مصاحبه با افراد داخلی شرکت‌ها به دست آمده است.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *