خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس امروز به CAS اعتراض می‌کند

پرسپولیس امروز به CAS اعتراض می‌کند

0

پرسپولیس امروز به CAS اعتراض می‌کند

درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعلیق حکم فیفا مبنی بر محرومیت این باشگاه در ماجرای قرارداد با مهدی طارمی فردا در دادگاه ثبت خواهد شد.

از مهلت ۲۱ روزه فیفا برای اعتراض به CAS دو روز دیگر باقی مانده و پرسپولیسی ها با استخدام وکیل سوئیسی اعتراض خود را امروز به ثبت می رسانند.

پرسپولیس دفاعیه خود را برای رفع محرومیت طارمی و محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات و جریمه ۷۸۹ هزار دلاری به CAS ارائه خواهد کرد.

براساس اطلاعات به دست آمده باشگاه پرسپولیس مدعی می شود که ۲۴ فروردین ۹۵ با طارمی توافق نامه ای را امضا کرده که این بازیکن پذیرفته به مدت دو فصل دیگر در اختیار تیم پرسپولیس باشد و ۳۰ خرداد نیز بر سر جزییات قرارداد مذاکره شده است.

باشگاه پرسپولیس در فیفا مدعی شده بود ۳۰ خرداد با طارمی قرارداد بسته و این بازیکن هشتم تیرماه با ریزه اسپور قرارداد بسته است. فیفا این ادعا را نپذیرفت و استناد آنها این بود که چرا پرسپولیس پس از پیوستن طارمی به ریزه اسپور هیچ شکایت یا اعتراضی نداشته است.

پرسپولیس می خواهد قرارداد ۲۴ فروردین را رو کند و به همین خاطر است که طاهری در مصاحبه های اخیرش نسبت به رفع محرومیت و شکسته شدن حکم فیفا ابراز امیدواری کرده است.

مسئولان باشگاه به قدری نسبت به مستند بودن این قرارداد و اثبات واقعی بودن آن امیدوار هستند که حتی حاضرند دادگاه CAS از طریق کارشناسان بررسی کند که اثر انگشت و امضای طارمی مربوط به چه تاریخی بوده است.

طارمی هم با ارسال دفاعیه ای خواهان رفع محرومیت و کاهش جریمه شده است. بعید است که با درخواست رفع محرومیت طارمی موافقت شود چراکه طارمی چه با ریزه اسپور ابتدا قرارداد بسته باشد و چه با پرسپولیس، در هر دو حالت تخلف کرده و با دو تیم قرارداد بسته است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *