پلی استیشن ۴ یکی از محبوب‌ترین و پر‌طرفدارترین کنسول‌های بازی جهان است که بر اساس گزارش گروه NPD در ماه فوریه برای دومین ماه متوالی به مقام پر‌فروش‌ترین کنسول بازار دست یافته است.

سخنگوی کمپانی سونی اعلام کرده بود که پلی استیشن ۴ در طول ماه فوریه در صدر جدول فروش قرار داشته اما این کمپانی هنوز در ارتباط با این صدر نشینی بیانیه‌ای منتشر نکرده است.

رقیب سر سخت سونی در زمینه کنسول‌ها مایکروسافت است که ماه گذشته اعلام کرده بود ایکس باکس وان در ماه ژانویه فروش بهتری را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و در ماه فوریه نیز با اینکه در بخش چند نفره تعداد بازیکنان این کنسول نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته اما طبق اعلام این کمپانی فروش ایکس باکس وان 11 درصد بیشتر شده است که این مسئله نشان می‌دهد که کاربران این کنسول به بخش چند نفره بازی‌‌ها تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند.

بر اساس گفته مایک نیکولز، رئیس بازاریابی شرکت مایکروسافت، بازی‌های For Honor، Halo Wars 2 و Grand Theft Auto IV توانسته‌اند در جذب بازیکن برای کنسول ایکس باکس وان تاثیر زیادی داشته باشند و تعداد کاربران این کنسول را افزایش دهند.

زمان زیادی تا به بازار آمدن کنسول جدید کمپانی نینتندو باقی نمانده و می‌توان پیش بینی کرد که با آمدن این کنسول ضربه بزرگی به ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ وارد خواهد شد زیرا این محصول طراحی خاص و ایده‌ای خلاقانه در ساخت دارد که توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند که برای داشتن این کنسول لحظه شماری می‌کنند.

آی تی رسان

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *