کالین تِرِوُرو (کارگردان فیلم های Jurassic World و Safety Not Guaranteed) پوستر جدیدی از فیلم جدیدش یعنی The Book of Henryy (کتاب هنری) منتشر کرده است که در ادامه که توانید آن را مشاهده کنید، این کارگردان همچنین اعلام کرده است که تریلر فیلم فردا منتشر خواهد شد.

گاهی اوقات همه اتفاقات آن چیزی که به نظر می رسد، نیستند. مخصوصا در شهر کوچکی که خانواده ی کارپنتر در آن زندگی می کنند. یک مادر تنها به نام سوزان کارپنتر (نائومی واتس) به همراه دوست خانوادگی‌اش شیلا (سارا سیلورمن) در یک رستوران به عنوان پیشخدمت کار می کند. پسر کوچک او پیتر (جاکوب ترمبلی) نیز ۸ سال سن دارد. پسر بزرگتر و خلاق او هنری (جیدن لیبرهر) که ۱۲ سال سن دارد نیز در تلاش است تا از همه چیز مراقبت کند. اما در این بین تنها خانواده اش نیستند که از آنها مراقبت می کنند بلکه او سعی دارد تا به همکلاسی‌اش کریستینا (مدی زیگلر) نیز کمک کند.

فیلمنامه‌ی کتاب هنری اقتباسی از رمانی به همین نام اثر گرگ هورویتز می باشد. تهیه کنندگان این فیلم سیدنی کیمل، کارلا هاکن، جنت کان و آدام ریچمن ساخته شده و فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود.

پوستر فیلم فیلم The Book of Henry (کتاب هنری)

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *