خانه ورزش اخبار ورزش پیشرفت صد درصدی مهندس پرسپولیس

پیشرفت صد درصدی مهندس پرسپولیس

0

پیشرفت صد درصدی مهندس پرسپولیس

پاس گل یا مشارکت مستقیم در به ثمر رسیدن گل از جمله معیارهای سنجش کیفیت بازیکنان به حساب می آید که به ویژه در سال های اخیر در فوتبال جهان توجه ویژه ای به آن می شود. پاس گل از جمله مهارت هایی است که امتیاز بالایی را برای بازیکن به همراه دارد. یکی از پاسورهای برجسته و مطرح در فوتبال ایران محسن مسلمان است که به دلیل مهارت بالا در این زمینه به او لقب مهندس داده اند.

مسلمان که در دو سه فصل اخیر از مهره های بسیار مؤثر سرخپوشان بوده و در ترکیب پرسپولیس نقش یک طراح و بازیساز در میانه میدان را به خوبی ایفا می کند، در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم باز هم مهم ترین و بهترین پاسور تیم برانکو بود و ۷ پاس گل داد. این در حالی است که مسلمان در کل فصل گذشته ۶ پاس گل به نام خودش ثبت کرد و در نیم فصل رقابت های امسال بیشتر از سال گذشته پاس گل داده است. بدون شک محسن مسلمان با حفظ آمادگی مطلوب خود و ادامه روند فعلی می تواند نقش کلیدی در راه کسب دومین قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر، و همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ایفا کند.

مسلمان در رقابت های لیگ هفدهم در تمامی بازیها برای پرسپولیس به میدان رفت و ۷ پاس گل داد. هافبک پرسپولیس در این فصل هنوز پایش به گلزنی باز نشده است. بر اساس نمرات گروه آنالیز سایت نود، مسلمان میانگین نمره ۲/۸۱ را به دست آورده و در رتبه سیزدهم جای دارد. مسلمان در این فصل دو بار در ترکیب تیم منتخب هفته حضور داشته است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *