تام ولینگ (Smallville) به فصل سوم سریال Lucifer (لوسیفر) خواهد پیوست. ولینگ نقش مارکوس پیرس را بازی خواهد کرد، یک ستوان پلیس ماهر که استراتژیک، کم حرف و محترم است، صفت هایی که لوسیفر (تام الیس) آنها را ندارد. ولی شاید چیزی هایی که آنها با یکدیگر در اشتراک دارند، بیشتر آزار دهنده و مزاحم باشد. هر دو مرد، جذاب، گیرا و خوشتیپ می باشند. بنابراین، هنگامی که پیرس شروع به ایجاد ارتباطی با دکر (لورن جرمن) می کند، صفات اهریمنی و بسیار بد لوسیفر مشتعل می شوند.

با شروع فصل سوم سریال لوسیفر، داستان اصلی این فرشته سقوط کرده ادامه پیدا می کند. شروع پخش فصل ۳ سریال از روز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ (۲ اکتبر ۲۰۱۷) می باشد. همانطور که فصل دوم به پایان رسید، لوسیفر به مشکل کوچکش به نام مامان ملقب به شارلوت (تریشیا هِلفر) رسیدگی کرد. ولی حال او با مشکل بزرگتری رو به رو شده است؛ او باید بفهمد که چه کسی او را دزدیده و چرا بال های فرشته ایش بازگشته اند.

تام ولینگ برای بازی نقش کلارک کنت/سوپرمن در سریال تلویزیونی بلند مدت Smallville (اسمالویل) شناخته می شود. علاوه بر بازیگری، او چندین قسمت از همین سریال را کارگردانی کرده است و در برخی از آنها عنوان تهیه کننده اجرایی را بر عهده داشته است. ولینگ اخیرا در فیلم The Choice (انتخاب) بازی کرده است. دیگر کارهای سینمایی او نیز شامل Draft Day و Parkland و Cheaper by the Dozen و Cheaper by the Dozen 2 و The Fog می شود. کارهای سریالی وی نیز شامل Undeclared و Judging Amy می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *