خانه ورزش اخبار ورزش چلسی ۳-۰ آرسنال؛ شکست سنگین توپچی‌ها مقابل آبی‌های لندن در پکن

چلسی ۳-۰ آرسنال؛ شکست سنگین توپچی‌ها مقابل آبی‌های لندن در پکن

0

عصر روز شنبه در یک دیدار دوستانه، تیم های آرسنال و چلسی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کونته موفق شد ۳ بر صفر همشهری لندنی خود را شکست دهد.

چلسی و آرسنال روز شنبه در ورزشگاه ملی شهر پکن به مصاف هم رفتند که آبی های لندن با گل های باتشوایی در دقایق ۴۲ و ۴۹ و ویلیان در دقیقه ۴۰، به پیروزی رسیدند. به این ترتیب چلسی به نوعی انتقام شکست ۳-۰ در بازی رفت فصل گذشته لیگ برتر و همچنین باخت در فینال جام حذفی را از آرسنال گرفت.

آرسنال در نیمه اول با این ترکیب به میدان رفت: اوسپینا، نایلز، مرتساکر، مونرئال، چمبرلین، رمزی، ژاکا، برامال، اوزیل، ایووبی، لاکازت. ونگر در طول بازی ده تعویض انجام داد و فقط ایووبی کل ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. بازیکنان تعویضی وارد شده به زمین این افراد بودند: کوشیلنی، ژیرو، ولبک، کولاشیناچ، مارتینز، کوکلین، ال ننی، مالن، نلسون و ویلاک.

چلسی هم در نیمه نخست با این ترکیب به زمین رفت: کورتوا، آزپیلیکوئتا، کیهیل، لوئیز، موزس، آلونسو، فابرگاس، کانته، ویلیان، باتشوایی، پدرو. کونته در این مسابقه ۱۱ تعویض انجام داد و بازیکنان ورودی این افراد بودند: اسکات، کالاش، بوگا، پاسالیچ، بیکر، کریستینسن، کابایرو، کندی، رمی، توموری، سالتر.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *