در اوایل سال ۲۰۱۶، گزارش شد که بازنویسی نسخه فرعی مردان ایکس محصول کمپانی فاکس قرن بیستم به نام Gambit (گمبیت) سبب شده تا شروع تولید فیلم با تاخیر رو به رو شود. حال، یک سال پس از آن و بدون هیچ خبری از حرکت رو به جلوی پروژه، از بازیگر فیلم یعنی چنینگ تیتوم در کمیک کان سن دیگو خواسته شد تا خبرهای تازه ای در این مورد بدهد.

چنینگ تیتوم اذعان می کند:

“ما واقعا خوش شانس بودیم. ما اولین پیش نویس فیلمنامه را داشتیم که خوب بود ولی ما در دوره و مرحله خلاقانه مردان ایکس قرار داریم، جایی که در آن این فیلم ها وارد کمی تغییر نمونه و مثالی شدند، جایی که فیلم های مردان ایکس و فیلم های ابرقهرمانی همچون لوگان و ددپول درهای زیادی را برای ما باز کردند.”

“ما سعی داشتیم که کاری را انجام بدهیم که واقعا اجازه آن را نداشتیم، آنها فقط درها را باز کردند، پس ما به کمی بازنگری نیاز داریم.

در مورد اینکه آیا این بازنگری سبب تبدیل شدن فیلم گمبیت به یک فیلم با رده سنی ۱۷+ می شود نیز تیتوم بیان می کند:

“ما کاملا به آن سو نخواهیم رفت، زیرا من زمانی که بچه بودم از دیدن گمبیت لذت می بردم، پس نمی خواهم که از رده ۱۳+ خارج شویم.”

آخرین خبرها حاکی از این بود که نویسنده فیلمنامه فیلم Magic Mike (مایک جادویی) یعنی رید کارولین آخرین پیش نویس فیلمنامه گمبیت را قلم زده است. فرضیه ها در مورد کارگردانی فیلم توسط داگ لیمن (Edge of Tomorrow) و روپرت وایات (Rise of the Planet of the Apes) هر دو رد شدند و اواخر سال گذشته میلادی شایعاتی مبنی بر حضور فرانک دارابونت (The Walking Dead, The Shawshank Redemption) بر روی صندلی کارگردانی شنیده می شد ولی ظاهرا هیچ چیز قطعی نشده است.

البته، فقط به خاطر اینکه یک فیلم به دلایل کشمکش های تولیدی و ساخت دچار تاخیر شده است سبب نمی شود که بگوییم این فیلم هرگز ساخته نمی شود. فیلم ددپول قبل از اینکه ساخته و به فیلمی پر فروش تبدیل شود، برای سال ها در کمپانی فاکس در دست توسعه بود، پس شاید یک ارزیابی مجدد چیزی باشد که پروژه به آن نیاز دارد.

در اقتباس گمبیت، چنینگ تیتوم نقش جهش یافته اصلی را ایفا خواهد کرد. دیگر بازیگرانی که در کنار او خواهند بود شامل لیا سیدو به عنوان نقش اصلی زن فیلم، بلا دونا بودریکس در نقش دختر رهبر راهنمای قاتلین نیو اورلئانز و عشق اول رمی لبوو می باشد. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم اعلام نشده است.

گمبیت که توسط گریس کلیرمونت و جیم لی در سال ۱۹۹۰ خلق شده، یک جهش یافته بومی نیو اورلئانز است که به سرعت و به دلیل توانایی هایش برای به کارگیری انرژی جنبشی و میل شدیدش برای سرقت به فرد مورد علاقه طرفداران تبدیل شد. تنها حضور این کاراکتر بر روی پرده نقره ای به فیلم X-Men Origins: Wolverine باز می گردد که در آن نقشش را تیلور کیتچ ایفا کرد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *