سری Halo یکی از بهترین انحصاری‌های مایکروسافت است و همیشه جزئی از برنامه‌های این شرکت بوده و قرار است تمامی نسخه‌های آن از طریق قابلیت Backwards compatibility در دسترس باشند.

در اوایل سال جاری مایکروسافت اعلام کرد که بازی‌های Halo 3 ،Halo 3: ODST ،Halo 4 و Halo: CE Anniversary طریق قابلیت backwards compatibility بر روی ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار این بازی‌ها مشخص نیست ولی طرفداران از رخ دادن آن مطمئن باشند و مایکروسافت به صورت جدی بر روی آن کار می‌کند.

استودیو 343 industries در این مورد اعلام کرده است:

ما همچنان بر روی آماده کردن این عناوین برای ایکس‌باکس وان کار می‌کنیم و در چند هفته گذشته در حال آزمایش آن‌ها بوده‌ایم.

با اینکه صحبت‌های بالا طرفداران را از اضافه شدن این عناوین به لیست بازی‌های قابلیت Backwards compatibility خاطر جمع می‌کند ولی هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نشده است.

علاوه‌بر اینکه این بازی‌ها به قابلیت Backwards compatibility اضافه می‌شوند، نقشه‌های مختلف آن‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته برای تهیه یکی از نقشه‌های بازی Halo: Reach که قرار بود رایگان باشد، باید پول بدهید ولی در حال حاضر استودیو 343 industries با کمک تیم فروشگاه ایکس‌باکس بر روی برطرف این مشکل کار می‌کند.

تعدادی از بازی‌های سری Halo در باندل The Master Chief Collection قرار دارند که در اوایل نسل برای ایکس‌باکس وان منتشر شد و شما آن را هم می‌توانید تهیه کنید. همچنین استودیو 343 industries بر روی یک به روزرسانی برای Halo 5: Guardians کار می‌کند تا این بازی به صورت 4K بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *