چگونه می توانیم بر روی پیام های خود هشتگ بگذاریم ؟ هشتگ نوعی تگ گذاری برای جستجو در شبکه های اجتماعی است . اغلب شبکه های اجتماعی با هشتگ پست های ارسالی به دنیای مجازی را مدیریت می نماید . شما در اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر و فیسبوک می توانید به کمک هشتگ در نتایج جستجوی این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.

گذاشتن هشتگ در تلگرام و اینستاگرام

امروزه یکی از نرم افزارهای معروف و شناخته شده در بین نرم افزارهای مجازی تلگرام و اینستاگرام است . کاربران زیادی را روزانه می بینید که از تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنند و روزانه هزاران پیام در بین این گروه ها و کانال ها رد و بدل می شود . اما شاید به خود گفته باشید که آیا می توان در برخی از شرایط میان این همه پیام برخی را تنها جستجو کرد ؟ مثلا در یک گروه یا کانال یا بخش جستجوی اینستاگرام به دنبال یک مطلب اموزشی هستید ایا می توان در مدت زمان کوتاهی آن را پیدا کرد ؟
هشتگ گذاری یکی از ویژگی های مهمی است که در تلگرام و اینستاگرام فعال شده است .

آموزش قراردادن هشتگ در اینستاگرام و تلگرام و توییتر !

اگر می خواهید سریع به پیام ها دسترسی پیدا کنید می توانید بر روی آنها برچسب گذاری را انجام دهید . برای این کار شما باید قبل از اینکه پیام را بنویسید برای آنها هشتگ قرار دهید . مثلا واژه آموزش را می توانیم این گونه بنویسید #آموزش که در ادامه به رنگ آبی در خواهد آمد با کلیک بر روی آن شما قادر هستید تمام پیام های را که با این هشتگ هستند پیدا کنید .
دقت داشته باشید که می توانید در قسمت سرچ تلگرام می توانید کلمه مورد نظر را سرچ کنید ، اگر دارای هشتگ باشد قطعا پیدا نشان داده خواهد شد .

زوم تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *