همان طور که حتماً مطلع هستید، دیروز سامسونگ رسماً از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود با نام گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. گوشی‌هایی که از ویژگی‌های و قابلیت‌های متعددی برخوردار بوده و موارد زیادی برای بحث و بررسی در مورد آن‌ها وجود دارد.

در مطلب پیش رو سعی کرده‌ایم تا به طور خلاصه شما را با ویژگی خاص گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آشنا کنیم. پس اگر شما هم به محصولات سامسونگ علاقه دارید در ادامه حتماً با دیجی رو همراه باشید.

صفحه نمایش بی‌نهایت!

با توجه به کاهش حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، این نمایشگر به شکل قابل توجهی بلندتر بوده و به همین جهت نیز از نسبت تصویری غیر معمول 18.5:9 برخوردار می‌باشد. سامسونگ در این محصول جدید خود توانسته نسبت اندازه نمایشگر به بدنه را به شکل فوق العاده‌ای افزایش داده و به 83 درصد برساند. اما با این حال، در هنگام مشاهده ویدیوهای متداول با نسبت تصویری استاندارد 16:9، باید نوارهای مشکی کنار صفحه نمایش را تحمل کنید.

وضوح تصویری فوق العاده

هر دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از وضوح تصویری بالای 1440 در 2590 پیکسلی برخوردار هستند، اما به صورت پیش فرض وضوح صفحه نمایش بر روی 1920 در 1080 پیکسل تنظیم شده است. این کار به جهت کاهش مصرف انرژی بوده و هر زمان که مایل باشید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی، آن را تغییر دهید.

گلکسی اس 8حدف دکمه فیزیکی هوم

دکمه فیزیکی هوم (خانه) که در گوشی‌های پیشین سری گلکسی اس و در جلوی بدنه تعبیه شده بود، در پرچمدارهای جدید سامسونگ حذف شده است. اما لازم نیست نگران باشید زیرا سامسونگ در یک اقدام جالب، این دکمه را به زیر صفحه نمایش انتقال داده و هرگاه قسمت پایین نمایشگر را فشار دهید بازخورد لمسی آن، شما را از فشرده شدن دکمه هوم آگاه خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت کلید هوم حذف نشده بلکه نامرئی شده است!

دستیار مجازی بیکسبی

بیکسبی نام دستیار صوتی هوشمند گلکسی اس 8 است. تنها کاری که برای فعال کردن این دستیار باید انجام دهید این است که دکمه فیزیکی مخصوص آن را فشرده و یا اینکه نام بیکسبی را به زبان بیاورید. این دستیار مجازی می‌تواند کارهای مختلفی را برایتان انجام داده و یا اطلاعات مورد نیاز را نمایش دهد. بیکسبی با تجزیه و تحلیل عادات استفاده شما قادر خواهد بود تا پیشنهاداتی نیز برایتان ارائه نموده و شما را سریع‌تر به خواسته‌تان برساند.

امنیت پیشرفته

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مجهز به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه و اسکنر عنبیه چشم در جلوی آن بوده و به علاوه، قابلیت تشخیص چهره کاربر را نیز دارند که به وسیله آن به سرعت می‌توان نسبت به باز کردن قفل گوشی اقدام نمود.

سرعت بیش از 900 مگابیت بر ثانیه

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که توانایی رسیدن به سرعت گیگابیت بر ثانیه را در شبکه‌های LTE دارند. البته باید امیدواریم باشیم که بسترهای لازم نیز برای استفاده از اینترنتی با این سرعت بالا، به زودی فراهم شود.

رنگ‌بندی

گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ در 5 رنگ مختلف عرضه خواهند شد که عبارتند از: مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی و طلایی.

گلکسی اس 8 سامسونگشروع پیش فروش از تاریخ 30 مارس (10 فروردین)

پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از تاریخ 30 مارس (10 فروردین) شروع می‌شود. انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای قیمتی بین 720 تا 750 دلار بوده و مدل پلاس نیز 100 دلار گران‌تر از مدل استاندارد به فروش گذاشته شود. بد نیست بدانید که به پیش خرید کنندگان این محصولات، یک عدد هدست واقعیت مجازی گیر وی آر به همراه کنترلر آن، به رایگان اهدا خواهد شد.

شروع عرضه از تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت)

حدود سه هفته پس از شروع پیش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، این محصولات در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

طول عمر باتری

ظرفیت:
گلکسی اس 8 – 3000 میلی آمپر ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – 3500 میلی آمپر ساعت

پخش MP3:
گلکسی اس 8 – حداکثر 67 ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – حداکثر 78 ساعت

پخش ویدیو:
گلکسی اس 8 – حداکثر 16 ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – حداکثر 18 ساعت

مکالمه:
گلکسی اس 8 – حداکثر 20 ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – حداکثر 24 ساعت

استفاده از اینترنت (وای-فای):
گلکسی اس 8 – حداکثر 14 ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – حداکثر 15 ساعت

استفاده از اینترنت (نسل چهارم یا 4G):
گلکسی اس 8 – حداکثر 11 ساعت
گلکسی اس 8 پلاس – حداکثر 15 ساعت

دیجی رو

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *