تک تک ما برای خودمان داستانی داریم. داستانی درباره این که چه کسی هستیم، چه می کنیم و دلیل کارهایی که انجام می دهیم چیست. بعضی از ما داستان واقعی خودمان را می گوییم. ما به سختی از لاک خود بیرون می آییم و هر چیزی که با روح مان سازگار نباشد را رد می کنیم. همه ما انسان ها دمدمی و گاهی اوقات عجیب هستیم اما مخلوقاتی دوست داشتنی هستیم که از دنیا مکانی شگفت انگیز برای زندگی می سازیم. اما برخی دیگر داستان خود را از دید دیگران بازگو می کنند. آن ها خودشان را بر اساس دیدگاه های دیگران قضاوت می کنند. آن ها طوری زندگی می کنند که دیگران می خواهند به همین دلیل فراموش می کنند که چه کسی هستند و می خواستند چه کسی باشند.

آن چیزی که هستید یک راز یا معما نیست بلکه بسیار ساده است: شما یک فرد زیبا و شگفت انگیز هستید. اگر درباره آن چیزی که هستید شک دارید با این ۵ مورد خودتان را به یاد بیاورید.

5 چیز که هر زنی باید به خودش بگوید

نفس عمیق بکشید

زندگی همیشه خوشگذرانی و آسایش نیست بلکه لحظاتی هم هست که متوجه می شوید هیچ کاری برای رشد خود نکرده اید. این لحظات عادی هستند و معمولا روزهایی هستند که برای امتحان کردن ما پیش می آیند. در واقع فرصتی هستند که باعث می شوند از خودمان فرد بهتری بسازیم. وقتی احساس کردید که این روزها به شما فشار می آورند نفس عمیق بکشید. این مشکلات و آزمایش ها بخشی از زندگی هستند که از شما فردی قوی می سازند.

لبخند بزنید

آیا می دانستید لبخند زدن باعث می شود انسان شادی باشید؟ درست است هم اکنون هر جا که هستید حتما آن را امتحان کنید. من درباره حرکت کوچک لب ها حرف نمی زنم بلکه درباره دهان کاملا باز و دندان های بیرون زده حرف می زنم. لبخندی که چشم ها را به رقص در بیاورد. فکر کنم متوجه شدید. به مدت ۵ ثانیه در همین حالت بمانید. اکنون چه احساسی دارید؟ حتی در بدترین روزها هم می توان دلیلی برای لبخند زدن پیدا کرد.

شما زیبا هستید

شما زیبا هستید. مهم نیست چقدر لاغر باشید یا چاق مهم این است که زیبا هستید. به هیچ کس حتی خودتان اجازه ندهید غیر از این را به شما بگوید. به جای این که به انتقادهای دیگران تمرکز کنید به واکنش خودتان در آینه نگاه کنید و از این که مخلوقی زیبا هستید لذت ببرید. شما یک الهه جذاب، شگفت انگیز و منحصر به فرد هستید و این را برای همیشه به خاطر داشته باشید. هیچ بشری مشابه اندام، پوست و چشم های شما را ندارد. اگر امروز مدل موهای تان را دوست ندارید یکی از چیزهایی که در خودتان دوست دارید پیدا کنید و روی آن تمرکز کنید. با این روش به قدری خودتان را دوست خواهید داشت که دلتان می خواهد خودتان را در آینه ببوسید.

شما قوی هستید

در زندگی لحظات سختی هم وجود دارد که شاید تحملش را نداشته باشید. به عنوان مثال شاید این لحظات در اثر ترک یک رابطه ایجاد شود یا در اثر یک مشکل مالی. در مقابل این مشکلات چه می کنید؟ آیا به خودتان می پیچید و از زیر پتو بیرون نمی آیید؟ اینطور نیست. شما هوای خودتان را می گیرید و به راه تان ادامه می دهید و خیلی زود متوجه مشکل می شوید. چرا؟ چون در درونتان یک مبارز درونی دارید. این مبارز درونی به شانه های شما می زند و به یادتان می آورد که نباید عقب بنشینید. او می داند که شما می توانید با تمام مشکلاتی که در مقابل تان وجود دارد مبارزه کنید.

خودتان را دوست داشته باشید شما هیچ عیب و نقصی ندارید

واقعیت این است که شما هیچ عیب و نقصی ندارید. آیا دوستی دارید که با شما رفتار درستی ندارد؟ فراموشش کنید. کسانی که شما را قضاوت می کنند و اعتماد به نفس تان را از شما می گیرند فراموششان کنید. شما عالی هستید و باید همه چیز خودتان را دوست داشته باشید. تمام نقص ها و تمام ویژگی های ذاتی که دارید. شما بی نظیر هستید و استحقاق دوست داشتن و عشق را دارید. پس آن را از خودتان دریغ نکنید. بدون هیچ عذر و بهانه ای خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید دیگران را هم دوست داشته باشید.

بدونیم

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *