خانه ورزش اخبار ورزش کابوس مشترک برانکو و کرانچار/ تیم خوب، دروازه‌بان بد

کابوس مشترک برانکو و کرانچار/ تیم خوب، دروازه‌بان بد

0

اگر حمایت از کرانچار ادامه داشته باشد شاید او بتواند مسیر برانکو را رفته و به روزهای خوب هم در اصفهان برسد. کرانچار هم مانند برانکو در روزهای اول حضورش در پرسپولیس یک مشکل بزرگ به نام دروازه‌بان دارد.

برانکو در اولین فصل حضورش در پرسپولیس به واسطه اشتباهات سوشا و عملکرد بد این دروازه‌بان نتایج زیادی را از دست داد. اگرچه او در نهایت توانست به نایب‌قهرمانی لیگ دست پیدا کند اما اگر خوش‌شانس نبود به خاطر اشتباهات دروازه‌بان با همکاری مدافعانش می‌توانست خیلی زود از پرسپولیس رفتنی شود. سوشا در حالی فصل پانزدهم را درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت که برانکو در یکی، دو هفته پایانی فصل گذشته عملکرد این دروازه‌بان را دیده بود و در فصل نقل و انتقالات هم فرصت داشت دروازه‌بان جذب کند. برانکو اما به تمام گزینه‌هایی که مطرح شدند از جمله حامد لک، پاشنکو و طهماسبی اعلام کرد که به عنوان دروازه‌بان دوم می‌توانند به پرسپولیس بیایند و آنها را از این تیم فراری داد. کرانچار هم حالا در اصفهان شرایط مشابهی دارد. او که فصل گذشته با لی اولیویرا کار کرده و شرایط فنی او را دیده بود در فصل نقل وانتقالات هیچ دروازه‌بانی را جذب نکرد تا بخش زیادی از بحران این روزهایش را مدیون دروازه‌بان‌هایش باشد.

مصدومیت اولیویرا باعث شد تا کرانچار لیگ را با صدقیانی درون دروازه آغاز کند. دروازه‌بانی که در دو بازی اول، ۵ گل دریافت کرد. در بازی مقابل پارس جنوبی هم با یک خطای منجر به پنالتی و اخراج حسابی کرانچار را ناامید کرد. امید کرانچار به بازگشت اولیویرا و بازگشت آرامش به درون دروازه بود. اتفاقی که رقم نخورد. اولیویرا آمد اما آرامشی همراه خود نیاورد . سپاهان با این دروازه‌بان توانست اولین برد را در دربی کسب کند اما همه چیز موقتی بود. اولیویرا دو کلین‌شیت مقابل ذوب‌آهن و سپیدرود رشت را با دو اشتباه عجیب و غریب مقابل فولاد خوزستان جبران کرد تا کرانچار بداند که تا اطلاع ثانوی از آرامش درون دروازه خبری نیست. این اشتباهات، به جام حذفی هم رسید تا کرانچار، شانسی برای کسب این جام هم نداشته باشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *