کارگردان سری بازی‌های مبارزه‌ای Tekken آقای “کاتسوهیرو هارادا” به‌تازگی در مصاحبه با وبسایت IGN در مورد پشتیبانی از کنسول جدید PS4 Pro در عنوان Tekken 7 صحبت کرده است. به گفته ایشان در هفتمین قسمت سری Tekken تفاوت گرافیکی قابل توجهی میان نسخه PlayStation 4 و جدیدترین سخت‌افزار سونی را شاهد خواهیم بود.

گفته‌های وی در این رابطه: “Microsoft هنوز جزئیات زیادی در مورد Scorpio منتشر نکرده، بنابراین چیز زیادی در مورد این سخت‌افزار جدید نمی‌توانیم بگوییم اما در مقابل در مورد PS4 Pro می توانیم بگوییم که تفاوت گرافیکی قابل توجهی با نسخه [PS4] معمولی خواهد داشت. بنابراین به افرادی که PS4 Pro را نیز در اختیار دارند می‌توانیم امید دهیم که قطعا بازی را بر روی همین پلتفرم انجام خواهند داد.”

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، هارادا در ادامه از احتمال ساخت Tekken 7 برای کنسول جدید Nintendo به نام “Switch” گفت. با توجه به ساخت بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 و سازگاری Switch با این موتور به نظر پورت آسانی خواهد بود. با این حال متاسفانه به نظر می‌رسد که حداقل به این زودی‌ها چنین اتفاقی رخ ندهد.

“بحث کردن در این رابطه به دلایل مختلف سخت است. اول اینکه بر اساس سیاست‌های کمپانی ما فعلا نمی‌توانیم در مورد عناوینی که قرار است برای Switch بسازیم یا نسازیم، صحبت کنیم. اما دلیل مهم‌تر این است که ما هنوز اطلاعات کاملی از سخت‌افزار جدید Nintendo نداریم و دلیل هم این است که این کنسول به اندازه کافی محبوب بوده و اکنون موجودی آن به اتمام رسیده و این باعث شده که نه من و نه “Michael Murray” [بعنوان طراح بازی] نتوانیم این پلتفرم جدید را امتحان کنیم.”

سخت است که باور کنیم Nintendo هیچ کیت توسعه‌ای را برای کمپانی Bandai Namco ارسال نکرده. خصوصا در شرایطی که Bandai Namco ساخت یک Pokkén Tournament برای Nintendo Switch را نیز در دستور کار قرار باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا بالاخره Tekken 7 برای Switch نیز معرفی می شود یا خیر.

Tekken 7 در تاریخ 12 خرداد برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *