کمک سامسونگ به مناطق زلزله‌ زده ایران

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که اقداماتی برای کمک به زلزله‌زدگان انجام خواهد داد که شامل ارسال بسته‌های کمکی به مناطق زلزله‌زده در غرب کرمانشاه است. بسته‌های کمکی این شرکت شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی خانواده بالاخص برای کودکان و بانوان، تجهیزات گرمایشی شامل بخاری و پتو، ژنراتورهای سیار تولید برق و تجهیزات ارتباطی شامل موبایل و سیم‌کارت، خواهد بود.

در اولین فاز از این برنامه کمک‌رسانی که با هماهنگی جمعیت هلال احمر ایران انجام می‌شود، شرکت سامسونگ قصد دارد پنج تریلی از بسته‌های کمکی خود را تا شنبه آینده به منطقه زلزله‌زده اعزام کند که توسط کارمندان داوطلب سامسونگ و اعضای هلال احمر در میان خانواده‌های آسیب دیده زلزله توزیع خواهد شد.

بام سوک هونگ، مدیر سامسونگ در ایران می‌گوید:

ما واقعا از این حادثه متأثر شده‌ایم و به نیابت از شرکت سامسونگ الکترونیکس، صمیمانه‌ترین همدردی خود را با مردم ایران در این برهه اعلام می‌کنیم. تمامی کارمندان سامسونگ در این غم شریک هستند و مسئولیت خود می‌دانند برای حمایت از کشور و مردم در این دوره دشوار تمام تلاش خود را انجام دهند. ما بار دیگر از صمیم قلب به جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور تسلیت می‌گوییم. اولین محموله‌های کمکی ما با هدف برآوردن ضروری‌ترین نیازهای زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد؛ اما سامسونگ همچنان در کنار این خانواده‌ها باقی خواهد ماند و نیازهای دیگر آن‌ها را از طریق استقرار مراکز خشکشویی و توزیع محصولات مورد نیاز در فازهای‌ آينده‌ی برنامه کمک‌رسانی، برآورده خواهد کرد.

با توجه به از بین رفتن امکانات ارتباطاتی در روستاهای دورافتاده‌ی مناطق زلزله‌زده که مشکلاتی در عملیات امداد و نجات ایجاد کرده است، شرکت سامسونگ قصد دارد چند صد دستگاه گوشی موبایل را به همراه سیم‌کارت در این روستاها توزیع کند.

در فاز نهایی این برنامه کمک‌رسانی، شرکت سام سرویس، نماینده رسمی لوازم خانگی سامسونگ اقدام به تعمیر و راه‌اندازی لوازم خانگی آسیب‌دیده در جریان زلزله خواهد کرد. تعمیرکاران سام‌سرویس با حضور در محل، این لوازم را به‌صورت رایگان تعمیر خواهند کرد.

تانی کال

برگرفته از SAMSUNG

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *