دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می‌توانند به زودی کنترلرهای دوئال‌شاک جدیدی که با طرح بازی Destiny 2 به صورت محدود عرضه خواهند شد را خریداری کنند.

اگر جزو بازیکنانی هستید که به قدری بازی Destiny 2 را دوست دارید که آن پیش‌خرید کرده‌اید و نمی‌خواهید آن را با کنترلر ساده پلی استیشن 4 بازی کنید، خبرهای خوشحال کننده‌ای را برای شما داریم. کنترلرهای پلی استیشن 4 با طرح بازی Destiny 2 به صورت محدود و به زودی عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه قرار گرفته در وبلاگ اروپایی پلی استیشن، این کنترلرهای جدید دارای نمادهای Destiny 2 بر روی 2 طرف کنترلر بوده و نام بازی نیز بر روی تاچ پد لمسی آن نقش بسته است. جالب است بدانید که این کنترلرهای جدید در باندل مخصوص پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو بازی نیز وجود دارند و در زمان انتشار، قابل تهیه خواهند بود. این باندل‌ها در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهند شد، اما به نظر می‌رسد که کنترلرهای جداگانه و محدود بازی Destiny 2 تنها در رنگ سفید عرضه می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این کنترلرها را مشاهده کنید:

لازم به ذکر بوده که این کنترلرها در کمال تعجب برای بازارهای روسیه، لهستان و بریتانیا عرضه نخواهند شد. تا به این لحظه سخنی در رابطه با قیمت نهایی به میان نیامده است، اما انتظار داریم که قیمت آن‌ها از کنترلرهای استاندارد کنسول پلی استیشن 4 بیشتر باشد.

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *