کوتاه کننده لینک چیست ؟ کوتاه کننده لینک یک ابزار بسیار کاربردی برای اشتراک گذاری لینک های مفید و شخص در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی است ، در این پست ما می خواهیم ، بهترین کوتاه کننده لینک را برای شما عزیزان معرفی کنیم .

گوگل یکی از بزرگترین وب سایت های خدمات وحور در دنیای اینرتنت است ، گوگل برای راحتی کاربران در دنیای اینترنت ابزار های بسیار جالبی را برای کاربران اینترنتی ارائه کرده است ، یکی از جالب ترین ابزار های کاربردی گوگل که موضوع بحث این پست است . کوتاه کننده لینک گوگل است . کوتاه کننده لینک گوگل می تواند تمامی لینک هایی را که شما در دنیای شبکه های اجتماعی شیر میکنید را بصورت بایگانی برای شما نگهداری کند . اما این موضوع چه زمانی اهمیت خود را نشان می دهد . بسیاری از شبکه های اجتماعی لینک های طول و دراز سایت های مختلف را نمی شناسند . از این رو وب سایت های خدمات محور به دنبال حل این مشکل هستند و کوتاه کننده لینک گوگل این مشکل را برای شما حل میکند .

همچنین از دیگر ویژگی هایی که موتور جستجوی گوگل در این ابزار کاربردی خود یعنی کوتاه کننده لینک گوگل این قابلیت را قرار داده است که شما بتوانید لینک ها را بایگانی کنید و تعداد کلیک و بازدید های آنرا مشاهده نمایید.

تمامی این امکانات زمانی برای شما قابل استفاده خواهد بود که با جیمیل خود وارد این ابزار گوگل شوید و برای همیشه این لینک ها در اکانت شما قرار خواهد گرفت.

اما چطور از این ابزار کاربردی کوتاه کننده لینک گوگل استفاده کنیم ؟

روند کار با کوتاه کننده لینک گوگل :

۱- ورود به اکانت گوگل (جیمیل)

۲- وارد شدن به آدرس اینترنتی http://goo.gl

۳- لینک خود را به قسمت مشخص شده در این وب سایت بندازید و گزینه Shorten URL را بزنید .

۴- در سمت راست این وب سایت لینک کوتاه شده شما بدین صورت نشان داده میشود :‌ http://goo.gl/OFK5WV

۵- با کلیک روی Details می توانید امار کامل کلیک های لینک های کوتاه شده را ببینید .

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *