کمپانی Foresight Unlimited اعلام کرده است که گرانت گاستین (The Flash) در پروژه ی کارگردان و نویسنده ی برنده ی جایزه ی امی تاد رابینسون به نام The Last Full Measuree (آخرین اقدام کامل) بازی خواهد کرد. عکاسی عمده ی این درام سیاسی در حال ساخت این هفته در آتلانتا و کاستاریکا آغاز شده است.

گاستین نقش گیرنده ی واقعی مدال افتخار ویلیام پیتسنبارجر را بازی می کند که یک سرباز ویژه امدادی است که وظیفه دارد به جای گرفتن جان کسی، آنها را نجات دهد. او به بازیگران دیگر شامل سباستین استن (فیلم های Captain America)، برنده ی جایزه ی اسکار کریستوفر پلامر (Beginners)، برنده ی جایزه ی اسکار ویلیام هارت (Kiss of the Spider Woman)، نامزد جایزه ی اسکار ساموئل ال.جکسون (Kong: Skull Island)، نامزد جایزه گلدن گلوب بردلی وایتفورد (The West Wing)، نامزد جایزه ی گلدن گلوب مایکل امپریولی (The Sopranos) و نامزد جایزه ی گلدن گلوب لاینس روچ (Batman Begins) می باشد.

این فیلم که بر اساس داستان واقعی تحقیق و بازرسی لاپوشانی در حال حاضر می باشد و بازرس جوان پنتاگون اسکات هافمن را دنبال می کند که در جنگ با ماشین سیاسی در واشگنتن می باشد. او با اکراه با کهنه سرباز عملیات ابیلین یک تیم می شود تا کنگره را متقاعد کنند تا به پزشک شجاع نیروی هوایی، پیتسنبارجر، که در یکی از خونین ترین جنگ های ویتنام جان بیش از ۶۰ تن از تفنگداران دریایی زیر آتش را نجات داده است، مدال افتخار بدهند. همان زمان که جنگ شروع شد و بعد از اینکه آخرین هلیکوپتر نیز رفت، او همچنان به نجات دادن ادامه می داد تا اینکه خودش قربانی شد.

تهیه کنندگان این فیلم تیموتی اسکات بوگارت، مارک دیمون، لورن سلیگ، جولیان آدامز، قلم دنشا، جان واتسون، نیکولاس کافریتز، رابرت رید پترسون و شان شانگهای می باشند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *