چندی پیش تریلر داستانی زیبایی از بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد. در این ویدئو شاهد برخی نقاط عطف داستانی و همچنین تعدادی از دوستان و دشمنان شخصیت اصلی بازی بودیم. به نظر می‌رسد که نقش یکی از متحدان الوی (Aloy) را، لنس ردیک (Lance Reddik)، بازیگر Lost و The Wire، ایفا می‌کند.

این شخصیت، به صورت هولوگرامی در دقیقه‌ی ۱:۲۴ ثانیه‌ی این ویدئو ظاهر می‌گردد. وی به الوی می‌گوید:”الوی، شما از راه طولانی تا اینجا آمده‌اید.” الوی متعجب می‌پرسد:”شما کی هستید؟” که وی پاسخ می‌دهد:”یک حزب مشتاق”. نکته‌ی جالب، مرموز بودن شخصیت اوست.

گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، توسعه دهنده‌ی این بازی، هیچگونه اطلاعات خاصی پیرامون داستان و شخصیت‌های حاضر در این بازی منتشر نکرده است؛ آن‌ها دلیل این اقدام خود را، تازه نگه داشتن این بازی برای بازیکنان در زمان تجربه عنوان کردند؛ همچنین مایلند تا خود بازیکن با گشت و گذار در بازی و پیشبرد داستان آن، نکات مخفی و جالب گنجانده شده در دنیای آن را کشف کند. تصمیمی که واقعاً ارزشمند و قابل احترام است.

ردیک با بازی‌های ویدئویی غریبه نیست؛ او تجربه‌ی صداپیشگی در بازی‌های Destiny و Quantum Break (در نمایش تلویزیون آن نیز حضور داشته است) را در کارنامه‌ی خود دارد. حضور او در Horizon: Zero Dawn تاکنون تائید نشده است؛ اما وی اقدام به ریتوییت، توییتی کرد که در آن به حضورش در تریلر داستانی این بازی اشاره شده بود.

بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn، در روز ۱۳ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. پیش از این قرار بود این بازی در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه گردد، اما سونی انتشار آن را تا سال ۲۰۱۷ به تعویق انداخت. گوریلا گیمز بیان داشته است که این مدت زمان اضافی، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا اهداف بلندپروازانه‌ی خود را برای Horizon: Zero Dawn به حقیقت تبدیل کنند.

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *