کمپانی باندای نامکو گزارش مالی خود در دوره سه‌ماهه منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) را منتشر کرد.

کمپانی Bandai Namco، ناشری سری بازی‌های مشهور و محبوب Tekken و Dark Souls، گزارش مالی خو‌د در بازه زمانی یک ژانویه تا پایان مارس ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۶) را منتشر کرده که نشان‌دهنده رشد درآمد و میزان فروش بازی‌های این کمپانی است.

بر طبق گزارش مذکور میزان فروش محصولات کمپانی باندای نامکو مبلغ ۱٫۴ میلیارد دلار بوده است که این رقم هفت درصد نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش داشته است. همچنین میزان درآمد این کمپانی ۱۸۹ میلیون دلار گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد ر‌شد را تجربه کرده است.

بخش اعظم رشد مالی کمپانی باندای نامکو به‌واسطه در اختیار داشتن حقوق مادی و معنوی برند‌هایی از جمله Mobile Suit Gundam ،Dragon Ball و One Piece و محبوبیت روز‌افزون آن‌ها است. کمپانی باندای نا‌مکو برند‌های مذکور را به صورت بازی‌، اسباب‌بازی و اشکال دیگر در دسترس عموم قرار داده است که در همگی آن‌ها موفق عمل کرده است.

اخیرا کمپانی باندای نامکو محصولات مختلفی را عرضه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به بسته‌های الحاقی دو بازی Dark Souls 3 و Naruto: Ultimate Ninja Storm 4 و بازی Tales of Berseria اشاره کرد. علاوه بر این کمپانی مذکور انتشار آخرین بسته الحاقی بازی Dark Souls 3 در ماه مارس و بازی Tekken 7 در ماه ژوئن را در دستور کار دارد.

Zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *