گوشی اندرویدی را به آیفون X تبدیل کنید

آیا می خواهید گوشی آندرویدی خود را شبیه آیفون اکس یا گوشی اسنشال کنید؟ برنامه سازی با توسعه نرم افزاری این خواسته شما را برآورده کرده.

توسعه دهنده نرم افزاری به اسم damianpiwowarski در Reddit آنقدر توسط رونمایی اخیر آیفون اکس و بخش اضافی بالای صفحه اش تحت تاثیر قرار گرفته بود که نرم افزاری برای کسانی که احساس عقب ماندن از این پدیده را می کنند درست کرد، که هر گوشی هوشمندی را تبدیل به آیفون اکس می کند.

توسعه دهنده این نرم افزار که دارای پیش نیاز آندروید ۵ (Lollipop) و بالا تر می باشد، می گوید:

«روند کنونی تجارت گوشی های هوشمند بر اساس ایده ای پیش می رود که طبق آن گوشی های هوشمند باید لبه کمتری داشته باشند. ولی همه این چیز های پر زرق و برق مانند دوربین باید به جایی دیگر از گوشی بروند؛ و این اتفاق هم می افتد، در داخل یک شکاف یا سوراخ. بدون آن ها گوشیتان بسیار قدیمی و زشت به نظر می آید.»

بعد از نصب کردن این نرم افزار، که رایگان می باشد، همچنین آپشن دیگری وجود دارد که گوشی را تبدیل به گوشی Essential’s PH-1 می کند؛ آپشنی که برای طرفداران پر و پا قرص آندروید طراحی شده (همچنین شامل بخشی اضافی کمی کوچک تر ولی واضح تر است). افرادی که نرم افزار را نصب کرده اند، می توانند پول اهدا کنند؛ کاری که طبق گفته سازنده، کاری جز حذف تبلیغات نمی کند.

هشداری برای مشتاقان این نرم افزار، که بر اساس پلی استور، “این نرم افزار می تواند باعث تشنج افراد دارای صرع حساس به نور شود. احتیاط و صلاحدید کاربر نیاز است.” این توصیف به رنگ های جیغی مربوط می شود که زمانی که گوشیتان را در حالت آیفون اکس یا اسنشال می گذارید، به شما نشان داده می شود. Smartphone upgrader 2017 فقط در زمان نوشته شدن این خبر ۱۸ بار دانلود شده و دارای ۴٫۸/۵ ستاره می باشد.

    گوشی اندرویدی را به آیفون X تبدیل کنید

در عکس های فوق، اینترفیس این نرم افزار را مشاهده می کنید. (سمت چپ برای اسنشال PH-1، سمت راست برای iPhone X)

توسعه دهنده این برنامه، سازنده چند برنامه مهم تر و جدی تر دیگر نیز بوده: برنامه Adapticons، برنامه ای که با آن می‌توانید آیکون‌هایی متناسب با تم‌ لانچر گوشیتان طراحی کرده یا آن ها را مدل دیگری طراحی کنید؛ نرم افزاری که تا کنون بیش از ۸۰۰ بار دانلود شده، با امیتاز میانگین ۴٫۱٫ یا برنامه Navbar Apps، که کارش طراحی اسکین برای نوار نویگیشن است که بیش از ۱۲۰۰۰ بار دانلود شده و امتیاز ۴٫۴٫ را دارد.

تکفارس

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *