نمایشگاه گیمزکام را می‌توان در کنار E3، از جمله مهم‌ترین رویداد‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی دانست. درست است که گیمزکام در حد و اندازه‌های E3 جذاب نیست، اما هنوز هم یکی از رویداد‌های خیلی مهم به حساب می‌آید که هر سال برگزار می‌شود و شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ دنیا هم در آن حضور دارند. با اینکه خود نمایشگاه گیمزکام 2017 از ۳۱ مرداد آغاز خواهد شد و تا ۴ شهریور ادامه خواهد داشت، اما اولین کنفرانسی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، دقیقا ۲۴ ساعت بعد و کنفرانسمایکروسافت خواهد بود. علاوه بر مایکروسافت، الکترونیک آرتز هم امسال کنفرانس خود را در این نمایشگاه خواهد داشت و شرکت‌هایی چون بلیزارد و نینتندو نیز لایو استریم‌هایی برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند.

البته شاید بتوان غایب بزرگ گیمزکام 2017 را سونی دانست؛ کمپانی‌ای که با وجود داشتن غرفه در گیمزکام، تصمیمی به داشتن کنفرانس یا لایو استریم ندارد و در عوض ترجیح داده تا برنامه‌هایش را به رویداد‌های دیگری چون نمایشگاه بازی‌های توکیو یا علی‌الخصوص رویداد PSX موکول کند. در ادامه می‌توانید زمان دقیق کنفرانس‌ها و لایو استریم‌های گیمزکام 2017 را مشاهده کنید:

  • کنفرانس مایکروسافت: ساعت ۲۳:۳۰ یک‌شنبه ۲۹ مرداد به وقت ایران
  • لایو استریم مایکروسافت با محوریت Age of Empires: ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه ۳۰ مرداد به وقت ایران
  • کنفرانس الکترونیک آرتز: ساعت ۲۱ دوشنبه ۳۰ مرداد به وقت ایران
  • لایو استریم اول بلیزارد: ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۳۰ مرداد به وقت ایران
  • لایو استریم دوم بلیزارد: ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه ۱ شهریور به وقت ایران
  • لایو استریم اول نینتندو با محوریت Super Mario Odyssey: ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۱ شهریور به وقت ایران
  • لایو استریم دوم نینتندو با محوریت Metroid: Samus Returns ساعت ۱۴:۳۰ پنج‌شنبه ۲ شهریور به وقت ایران

البته شرکت‌های دیگری چون بتسدا و یوبی‌سافت نیز اطلاعات جدیدی از بازی‌هایشان در گیمزکام 2017 ارائه خواهند کرد، اما برای این منظور کنفرانس یا لایو استریمی در نظر نگرفته‌اند و اطلاعات و تریلر‌ها در قالب اخبار منتشر خواهند شد.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *