پیش فروش کنسول نینتندو سوییچ در فروشگاه گیم‌استاپ (GameStop) آغاز شده و بازیکن‌ها می‌توانند از حالا برای تهیه این کنسول جدید اقدام کنند.

خرده‌فروشی گیم‌استاپ به تازگی اعلام کرد که پیش‌فروش کنسول نینتندو سوییچ را آغاز کرده است. همانطور که قبلا به وسیله نینتندو اعلام شده بود، سوییچ ۳۰۰ دلاری از تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) به صورت رسمی عرضه می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در وبسایت گیم‌استاپ علاوه بر خود سوییچ، آیتم‌های جانبی نیز برای پیش‌فروش ارائه شده‌اند که شامل باندل‌های ۳۰۰ دلاری با کنترلرهای جوی-کان خاکستری و یا نسخه‌های نئونی آبی و قرمز می‌شوند. بعلاوه قطعات جانبی اصلی سوییچ مثل دسته‌های راحتی جوی-کان (با قیمت ۱۵ دلار)، داک شارژ کننده (با قیمت ۳۰ دلار)، کنترلر جوی-کان اضافی (با قیمت ۸۰ دلار)، کیف حمل کنسول به همراه محافظ صفحه (به قیمت ۲۰ دلار) و چند آیتم جانبی دیگر آماده پیش‌فروش هستند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند بازی‌های سوییچ را پیش‌خرید کنند. فهرست بازی‌های تایید شده برای این کنسول را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

باب پوزان، نایب رییس بازرگانی فروشگاه گیم‌استاپ با انتشار بیانیه‌ای ضمن تعریف و تمجید از سوییچ درباره آغاز پیش‌فروش این کنسول گفت:

نینتندو یک بار دیگر نحوه انجام بازی‌های ویدیویی را با عرضه کنسول سوییچ تغییر داد. این سیستم ابتکاری جدید یک تجربه گیمی تازه و بدون محدودیت را به بازیکن‌ها ارائه می‌کند و این برای صنعت بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

Switch

به منظور پیش‌خرید نینتندو سوییچ شما باید مبلغی معادل ۵۰ دلار را به عنوان بیعانه به فروشگاه گیم‌استاپ بپردازید. البته گیم‌استاپ برای کسانی که دارای سایر کنسول‌های بازی هستند و از آنها خسته شده‌اند یک پیشنهاد ویژه ارائه کرده است. این افراد می‌توانند در هنگام خرید نینتندو سوییچ با مبادله پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، Wii U و یاپلی‌استیشن VR خود، از ۵۰ دلار اعتبار درون فروشگاهی نیز بهره‌مند شوند. البته اعضای PowerUp Rewards Pro به جای ۵۰ دلار، اعتباری معادل ۷۵ دلار دریافت می‌کنند. با مبادله کنسول‌های Wii و 3DS نیز ۲۰ دلار به افراد عادی و ۳۰ دلار به اعضای Pro تعلق می‌گیرد.

برای پیش‌خرید کنسول نینتندو سوییچ، علاوه بر گیم‌استاپ می‌توانید از طریق فروشگاه‌های والمارت، بست بای وآمازون نیز اقدام کنید.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *