بنا بر گزارش ها، آرمی همر (The Man from U.N.C.L.E., Nocturnal Animals) قرار است که به همراه الیشا ویکاندر (The Danish Girl, Jason Bourne, Ex Machina) در فیلم Freakshift بازی کند. این فیلم هیولایی جدید از فیلمساز بن ویتلی می باشد. همر قبلا با ویتلی در پروژه ی Free Fire که در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱۱ آوریل) اکران می شود، همکاری داشته است.

در سال ۲۰۱۲ بود که برای اولین بار اعلام شد فیلمی اکشن و هیجان انگیز قرار است که ساخته شود که در آن هیولاها از زمین بر می خیزند و در شب که ساکنین در خواب هستند، آنها را می ترسانند. Freakshift یک گروه سازمان یافته ی دولتی از قانون شکنان می باشد که موجودات را برای وظیفه مدنی، ورزش و پول می کشند و شکار می کنند.

ویتلی به همراه ایمی جامپ فیلنامه ی فیلم را قلم می زنند. اندرو استارک نیز تولید فیلم را بر عهده خواهد داشت. ویتلی اخیرا به فیلمی اقتباسی از کمیک علمی-تخیلی Hard Boiled (سر سخت و خشن) ساخته ی فرانک میلر و جوف دارو با بودجه ای عظیم متصل شده است که می تواند سبب همکاری او با ستاره تام هیدلستون شود. همبازی آرمی همر، الیشا ویکاندر در حال حاضر در حال تکمیل کردن نقش مقابل جیمز مک آووی در فیلم Submergence ساخته ی ویم وندرس و فیلم Euphoria به همراه اوا گرین می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *