«آرون پل»: ده سال است که کامپیوتری برای خود نداشته‌ام

«آرون پل» ستاره‌ی سابق «برکینگ بد» به تازگی در مصاحبه با «دیلی تلگراف» فاش کرده است که سعی می‌کند از فناوری‌هایی که مردم را در خود غرق کرده دوری کند.

پل که دوشنبه با فصل سوم «وست‌ورلد» به تلویزیون بازمی‌گردد، توضیح می‌دهد: «کنترل داده و جمع‌آوری داده هم یک مزیت است و هم عیب، اما به همین دلیل است که من از بیش از ۱۰ سال گذشته کامپیوتری برای خود نداشته‌ام.» پل در ادامه فاش می‌کند که یک گوشی موبایل ساده دارد که تنها از آن برای تماس صوتی و ارسال پیامک استفاده می‌کند و هیچ نرم‌افزاری روی آن نصب نمی‌شود.

پل می‌گوید: «در مورد بازگشت به گوشی‌های تاشو فکر می‌کنم. از طرف دیگر، گوشی‌های «لایت فون» امکان برقراری تماس صوتی، ذخیره‌ی ۱۰ شماره را دارند اما دوربین یا امکان ارسال ایمیل و پیام متنی ندارند.»

«آرون پل» می‌گوید دورزی از تکنولوژی به او کمک کرده استرس او کاهش پیدا کند. او می‌گوید: «راستش را بخوهید احساس می‌کنم طلسم را شکسته‌ام و احساس بسیار خوبی دارم. ۱۰۰ درصد از اضطرابم کاسته شده… روابطم با دیگران صریح شده، همانگونه که پیش‌تر بود.»

پل ۴۰ ساله با این حال از اینستاگرام استفاده می‌کند و اواخر سال میلادی گذشته تصویری از جشن تولدش در جمهوری دومینیکن ارسال کرد. او در منطقه‌ای جشن تولدش را برگزار می‌کرد که اقامت در آن هر شب ۲۵ هزار دلار هزینه دارد.

پخش فصل سوم سریال «وست‌ورلد» یکشنبه ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) از شبکه‌ی HBO‌ آغاز می‌شود و دوشنبه از طریق ۳۰نما در دسترس قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *