آغاز مذاکرات «مایکل بی. جوردن» با برادران وارنر برای بازی در نقش «سوپرمن» سیاهپوست

موفقیت تجاری و هنری «زن شگفت‌انگیز»، «آکوامن» و اخیراً «جوکر» که بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه فروخته و در آستانه‌ی تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از شخصیت‌های دی‌سی قرار دارد، سبب شده که «دی‌سی فیلمز» شکست «بتمن در برابر سوپرمن: علوع عدالت» و «لیگ عدالت» را فراموش کند. ورایتی به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آتی دی‌سی فاش کرده که مطابق انتظار شامل یک فیلم با رده‌ی سنی بزرگسال می‌شود. «جوکر» که اکتبر گذشته پرفروش‌ترین فیلم پاییز شد، با همین درجه اکران شده بود.

ورایتی می‌نویسد فیلم «پرندگان شکاری» با بازی «مارگو رابی» مانند «جوکر» درجه‌ی سنی بزرگسال دریافت خواهد کرد. این فیلم مانند اثر «تاد فیلیپس» تلخ نیست، اما آنرا یک فیلم خانوادگی هم نمی‌توان نامید. همین مسئله در مورد ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» نیز صدق می‌کند. منابع ورایتی پیش‌بینی می‌کنند که این فیلم هم با رده‌ی سنی بزرگسال ساخته شود. فاکس قرن بیستم پیش از ادغام دیزنی موفقیت‌هایی با «ددپول»، «لوگان» و «ددپول ۲» کسب کرده بود.

شاید مهم‌ترین نکته در گزارش ورایتی به فیلم بعدی شخصیت «سوپرمن» مربوط باشد. «هنری کویل» که در فیلم‌های «مرد پولادین»، «بتمن در برابر سوپرمن» و «لیگ عدالت» این نقش را بازی کرده، به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «منز هلث» تأکید کرده بود که به راحتی این نقش را به کس دیگری نمی‌سپارد. با این حال، براساس گزارش ورایتی به نظر می‌رسد که وارنرها قصد دارند با «مایکل بی. جوردن» سیاهپوست ادامه دهند. شایعه‌ی بازی جوردن در نقش «سوپرمن» ماه‌هاست که به گوش می‌رسد.

در گزارش ورایتی آمده است: «وانرها با «مایکل بی. جوردن» دیدار کرده‌اند و ستاره‌ی «کرید» پیشنهادات خود در مورد شخصیت را ارائه داده است. اما جوردن آماده‌ی پذیرش تعهد نیست چرا که به نظر نمی‌رسد فیلمبرداری تا چند سال آینده کلید بخورد. منابع فکر می‌کنند که فیلم جدید «سوپرمن» تا سال ۲۰۲۳ به اکران نمی‌رسد زیرا هنوز فیلمنامه‌ای به نگارش درنیامده و کارگردانی انتخاب نشده.»

ورایتی گزارش می‌دهد که برادران وارنر با «جی.جی. ایبرامز» برای کارگردانی یا نویسندگی «سوپرمن» و یا «فانوس سبز» مذاکره کرده است.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در ۷ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹)، «بتمن» (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰)، «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در ۶ آگست ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه، ۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *