به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی کارگردان بازی NiOh آقای “فیومی‌هیکو یاسودا” (Fumihiko Yasuda) در مصاحبه‌ای با مجله هفتگی ژاپنی Famitsu، صحبت هایی را در مورد نسخه بعدی این بازی، محتوای اضافی (DLC) و اضافه شدن کارکتر زن انجام داده است که بسیار جالب توجه می‌باشد.

اول از همه، “یاسودا” گفت که از محبوبیت زیاد کارکتر‌های زن آگاه است، اما او هنوز نمی‌داند که آیا می‌توان برای آن ها لباس‌های تغییردهنده ساخت یا خیر. به هر حال او به صورت کاملا مثبت این گزینه را در نظر خواهد گرفت.

در ادامه از او پرسیده شد که آیا امکان این است که کارکتر‌های Honoka و Ayane از سری بازی Dead or Alive به این بازی اضافه شوند که او خندید و پاسخ داد این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

ما همچنین اطلاعاتی را نیز از DLC داستانی بازی با نام The Dragon of Tohoku دریافت کردیم که داستان شخصیت اصلی بازی یعنی “ویلیام” را بعد از پایان بازی اصلی روایت می‌کند و قرار است در ماه آوریل انتشار یابد.

در این محتوای اضافی داستانی، ویلیام قصد دارد تا به حوضه Tokugawa واقع در منطقه Tohoku سفر کند تا در مورد اتمسفر آزاردهنده ای که فضای آن را اشغال کرده است، جست و جو کند. او در آن جا جنگجویانی نظیر Date Masamune و Yokai از سنت منطقه Tono، بخش داخلی منطقه دولتی Iwate را ملاقات خواهد کرد.

زمانی که در مورد یک دنباله از او پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد که بازی NiOh نه تنها در کشور ژاپن، بلکه در خیلی از کشور های خارجی دیگر مورد توجه و ستایش قرار گرفته و عده کثیری خواستار یک ادامه برای این بازی هستند. در حالی که هنوز تصمیمی برای ادامه دادن این سری گرفته نشده است، اما “یاسودا” به طور کاملا مثبت بر روی آن فکر خواهد کرد.

NiOh عنوانی است برای بازیکنانی که انواع سختی های دنیای گیم را تجربه کرده‌اند و بدون شک می‌توان به آن لقب یکی از چالش بر انگیز ترین عناوین تاریخ صنعت بازی را داد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *