دستیار هوشمند مجازی صوتی Alexa در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیاری کسب کرد. گفته می شود که Motorola اسپیکر جدیدی با دسترسی داخلی به Alexa تولید می کند و گوشی های بعدی Motorola از اپلیکیشن Alexa پشتیبانی می کنند. همچنین هواوی نیز درخواست استفاده از اپلیکیشن Alexa ئر گوشی های هوشمندش را دارد. چندی پیش آمازون با توسعه Alexa ثابت کرد طرحی که ابتدا تیری در تاریکی به شمار می رفت تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار شده است. آن ها قصد دارند توانایی های خود در بخش دستیار های مجازی هوشمند را توسعه دهند.

برخی از نشریات بر این باورند که آمازون حداقل یک دستگاه Alexa با قابلیت برقراری تماس های صوتی عرضه خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران می توانند با بیان شماره تماس مورد نظر، و با کمک Alexa، با افراد مورد نظرشان تماس صوتی برقرار کنند.

گفته می شود که این طرح که در مرحله آزمایشی آمازون قرار دارد با مشکلات فنی رو به رو شده است اما به زودی می تواند دستگاهی با قابلیت برقراری تماس صوتی عرضه کند.

هر دو دستگاه Echo و Echo Dot، که از دستیار هوشمند مجازی Alexa پشتیبانی می کنند، از داغ ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار ایالات متحده هستند اما به نظر می رسد که آمازون برای آموزش مهارت های جدید به Alexa با مشکلاتی جزئی رو به رو شده است. انتظار می رود که در آینده نه چندان دور، مهارت های مهم و زیادی، از جمله قابلیت برقراری تماس صوتی، به آن افزوده شوند.

تکفارس

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *