احتمالا Avengers 4 بهترین فیلمی است که برادران روسو برای مارول ساخته اند؛

فیلم سینمایی هنوز بدون عنوان Avengers 4 ممکن است بهتری اثر باشد که جو و آنتونی روسو تاکنون خلق کرده اند؛ این فیلم به شدت مورد انتظار قرار است اردیبهشت ماه سال آینده پا به گیشه بگذارد. مانند قسمت سوم توسط ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣﺎﺭﮐﻮﺱ ﻭ ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﻣﮏﻓﯿﻠﯽ روی کاغذ آمده و برادران روسو روی صندلی کارگردانی آن نشسته اند. این در واقع یک ادامه مستقیم برای Avengers: Infinity War است و همچنین آخرین عنوان در یک دهه نخست دنیای سینمایی مارول.

به جز چند مورد اطلاعاتی که توسط تام هالند (بازیگر نقش اسپایدرمن) فاش شده، مارول همه چیز را مانند یک راز بزرگ نگه داشته است تا زمانی که خود فیلم از راه برسد. شایعه ها می گویند داستان این فیلم از زمانی آغاز می شود که چند سالی از وقایع پایانی جنگ ابدیت، همـان بشکن تانوس و پودر شدن نیمی از مردم جهان، گذشته و بدون شک قهرمانان باقی مانده در تلاش هستند تا یک راه برای گرفتن انتقام از تانوس یا بازگرداندن متحدان قدیمی خودشان پیدا کنند. فیلم Ant-Man and The Wasp نیز اکنون روی پرده است و حوادث آن در انتها به پیروزی تانوس منتهی می شود، اولین فیلم انفرادی کاپیتان مارول هم قرار است تا قبل از پایان سال پا به گیشه بگذارد و ما نیز همچنان منتظریم تا عنوان Avengers 4 فاش شود — شاید “End Game” باشد.

برادران روسو به تازگی طی یک مصاحبه اعتراف کرده اند که Avengers 4 ممکن است بهترین فیلمی باشد که برای کمپانی مارول استودیوز ساخته اند. “می دانید، ما خیلی به آن افتخار می کنیم. من فکر می کنم در نهایت Avengers 4 ممکن است بهترین کار ما برای مارول باشد. من فکر می کنم ما با هر فیلمی که اینجا ساختیم رشد کردیم. ما با بازیگران رشد کردیم. بعنوان سازندگان فیلم ما خیلی خوشحال هستیم و برای فیلم بسیار هیجان زده…

متاسفانه برادران روسو در همایش کامیک-کان سن دیگوی امسال حضور ندارند چون این روزها درگیر کار بر روی فیلم پیش روی Avengers 4 هستند، اما این قضیه مانع مصاحبه با رسانه های مختلف نشده و جلوی آنها را نگرفته که به صحبت در مورد فیلم بعدی خودشان بپردازند. برادران روسو در مصاحبه اخیر خودشان اعلام کرده اند که Avengers 4 اکنون در فاز پس-تولید خودش قرار دارد و مقداری ﻓﯿﻠﻢبرداری اضافی هم باقی مانده که از ماه آگوست آغاز می گردد. تا جایی که ما اطلاع داریم این فیلم قرار است یک نتیجه قطعی برای تمام حوادثی باشد که تاکنون در دنیای سینمایی مارول رخ داده است.

اکران قسمت چهارم Avengers از سوم مِی (مصادف با جمعه ۱۳ اردیبهشت) آغاز می شود، طبق شنیده ها ممکن است Avengers: The End نام داشته باشد اما مارول هنوز عنوان رسمی آنرا تایید نکرده، از داستان فیلم هم تقریبا بی اطلاع هستیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *