احتمال اکران فیلم Black Widow در سال 2020

مارول اکران و پخش فیلم شخصیت بلک ویدو را برای سال 2020 برنامه ریزی کرده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی مارول استودیو با جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو به توافق رسیده است. با این حال، تا به امروز مارول واکنشی رسمی به این خبر نداشته و فیلم Black Widow در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و هنوز مجوز نهایی ساخت را از سوی دیزنی دریافت نکرده است. شفر که طی هفته‌های گذشته با مدیران مارول از جمله کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، جلسه‌های متعددی را برگزار کرده، قرار است به‌زودی با اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف ملقب به بلک ویدو، نیز ملاقات کند. همچنین مدیران مارول اخیرا با جوهانسون ملاقات کرده‌اند تا در مورد افکار و نظر او در مورد فیلم مستقل این شخصیت صحبت کنند.

همچنین اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه دستمزد پایه جوهانسون برای بازی در فیلم Black Widow حدود ۲۵ میلیون دلار خواهد بود و اگر فروش جهانی این فیلم از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کند، او حدود ۶ میلیون دلار پاداش نیز دریافت خواهد کرد. این رقم بیشترین میزان دستمزدی است که یک بازیگر زن برای حضور در یک فیلم دریافت می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی در مورد تاریخ اکران احتمالی این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت دیلی‌میل منتشر کرده، مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی برای اکران فیلم Black Widow در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ میلادی است. در حال حاضر فیلمنامه این فیلم مراحل نگارش خود را سپری می‌کند و قطعا این خبر یک گام بلند برای ساخت این فیلم خواهد بود. گام بعدی مارول انتخاب کارگردان، تیم تولید و بازیگران فیلم Black Widow است که انتظار می‌رود طی سال جاری میلادی خبرهای بیشتری را در این رابطه بشنویم.

انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow از سال ۲۰۱۹ آغاز شود. مارول در حال برنامه‌ریزی برای اکران سه فیلم از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ به‌ترتیب در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) است و پیش بینی می‌شود که این فیلم در یکی از این سه تاریخ به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول بودیم.

در ادامه شخصیت بلک ویدو در چهار فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته و قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز شاهد حضور این شخصیت باشیم. فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *