احتمال بازگشت «تانوس» در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول»

«تانوس» در صحنه‌ی نبرد پایانی «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به خاکستر تبدیل شد، اما آیا امکان بازگشت «تایتان دیوانه» در فیلم‌های بعدی مارول وجود دارد؟ این احتمال وجود دارد زیرا در دنیای مارول در واقع همه‌ی شخصیت‌ها به زندگی بازگشتند. اما حتی اگر رستاخیزی برای «تانوس» در کار نباشد، در فاز چهارم باید منتظر حضور این شخصیت ضدقهرمان با بازی «جاش برولین» بود چرا که داستان در این فاز میان زمان‌های مختلف در رفت و آمد است.

«جاودانان» (The Eternals) براساس ادعای منابع نزدیک به پروژه شاید محتمل‌ترین فیلم برای بازگشت او باشد و به نظر می‌رسد که مارول در تلاش است یکی دو بار او را در داستان به تصویر بکشد. منابع WGTC که پیش‌تر حضور «تسک‌مستر» در «بیوه‌ی سیاه» را هم تأیید کرده بودند، مدعی‌اند که در پیش‌نویس‌های فعلی فیلمنامه‌ی «جاودانان»‌، «تانوس» دو حضور کوتاه خواهد داشت. حضور اول در قالب فلش‌بک به تایتان خواهد بود و مخاطبین در این صحنه که محتوای آن مشخص نیست، او را به شکل یک طفل خواهند دید.

حضور بعدی او به عنوان یک شخصیت بزرگسال هم یک فلش‌بک دیگر است. این بار فیلم به زمان وقوع حوادث «جنگ بی‌نهایت» می‌رود و تانوس با برادرش دیدار می‌کند و او برای یافتن سنگ‌های بی‌نهایت کمک می‌خواهد. با این حال، دوباره باید تأکید کرد تمامی آنچه ذکر شد در پیش‌نویس‌های اولیه‌ی فیلمنامه وجود دارند و از آن‌جا که «جاودانان» هم اکنون در حال فیلمبرداری است، این داستان‌ها ممکن است تغییر پیدا کند و یا به کات نهایی راه نیابد.

با توجه به اینکه فیلم «جاودانان» نزاع میان شخصیت‌های اصلی با «دیواینت‌ها» را روایت می‌کند، نباید انتظار داشت که تانوس نقشی محوری داشته باشد. «جاودانان» (The Eternals) در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *