احتمال بازگشت جسی کوئیک به The Flash

این احتمال وجود دارد که شخصیت زن تیزپا، یعنی جسی کوئیک (Jesse Quick) در فصل چهارم سریال The Flash «فلش» به این نمایش بازگردد. دختر شخصیت هریسون ولز (Harrison Wells) از زمان کتاب مصور Earth-2 تاکنون دیگر دیده نشده بود، تا اینکه در قسمت سوم این فصل از سریال The Flash، حضور پیدا کرد؛ او اکنون تصمیم گرفته است تا به خانه‌ی خودش بازگردد و از جهانش محافظت کند. در آخرین حضور او در این سریال، والی وست (Wally West) او را در زمین-۲ ملاقات کرد و پس از آن، این دو نفر تصمیم گرفتند تا راه خود را از هم دیگر جدا کنند.

اگرچه که زمان ملاقات او با والی وست، آخرین باری نبود که درباره جسی شنیدیم. هفته‌ی گذشته نیز هریسون ولز اعلام کرد که قصد دارد تا دخترش را در زمین-۲ ملاقات کند. از آنجا که جسی پدرش را به خاطر مصر بودن بیش از حد، از تیم مبازره با جرائمی که آن‌ها در آزمایشگاه استار (S.T.A.R. Labs) درست کرده بودند بیرون کشید، او را آزاد کرد تا بتواند به قهرمانان ما در زمین-۱ کمک کند؛ و باید به این نکته نیز توجه کنیم که اکنون بین این دو نفر هیچ کینه و نفرتی وجود ندارد و این موضوع به جسی این امکان را می‌دهد تا بتواند دوباره به این نمایش بازگردد.

اکنون این‌گونه به نظر می‌رسد که جسی به زودی به سریال بازخواهد گشت. ستاره‌ی سریال The Flash، یعنی کندیس پتن (Candice Patton) نیز در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خودش تصویری از بازیگر نقش جسی کوئیک، یعنی ویولت بین (Violett Beane) و سگش منتشر کرد که در بیرون از یک کافه نشسته بودند. درست است که این عکس در محیط فیلم‌برداری سریال The Flash گرفته نشده است، ولی این موضوع را تایید می‌کند که بین، هم‌اکنون در شهر ونکوور (Vancouver) حضور دارد؛ جایی که احتمالا قسمت هجدهم سریال The Flash فیلم‌برداری می‌شود. همچنین خوب است بدانید که بین در شش ماه گذشته در مرکز ایالت جورجیا آمریکا، یعنی شهر آتلانتا بوده است و در حال کار بر روی پروژه‌ی سریال The Resident «مقیم» مربوط به شبکه‌ی فاکس (FOX) بوده است.

با وجود اینکه والی اکنون به سفری رفته است تا هویت خودش را پیدا کند و از تیم فلش کمی دور بماند، هنوز دلایل زیادی وجود دارد که حضور دوباره‌ی جسی در این سریال را توجیه کند. به عنوان یک مثال ساده، می‌دانیم که پدرش یعنی هاریسون ولز هنوز در زمین-۱ حضور دارد و جسی می‌تواند به سادگی برای ملاقات با او به این سرزمین بیاید و درگیر یک رابطه‌ی درام شود. از جنبه‌ی دیگری نیز، جسی یکی از تیزپاهای معروف و شناخته شده است، پس ممکن است که حضور دوباره‌ی او ربطی به شخصیت بری (Barry) داشته باشد که درحال خروج از گروه سرعت (Speed Force) است.

همچنین از اواخر سال پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه قسمت ۱۵ سریال The Flash که قرار است تا در ماه مارس پخش شود، قرار است تا یک قسمت اصلی برای تمام شخصیت‌های تیزپا باشد و دوباره بری آلن (Barry Allen) را با جی گاریک (Jay Garrick) و جسی کوئیک و والی وست متحد سازد تا یک آغازی باشد برای یک داستان جدید. شایعات دیگری نیز وجود دارد که در این قسمت والی وست تصمیم میگیرد که دیگر سمت گروه افسانه‌های فردا (Legends Of Tomorrow) نرود.

به هر حال اکنون مهم‌ترین نکته درباره‌ای این قسمت از سریال این است که کارگردان این قسمت، گرگوری اسمیت (Gregory Smith) است، که قسمت Into The Speed Force فصل قبلی این سریال را نیز کارگردانی کرده است و الان به نظر می‌رسد که قدرت کارگردانی او دوباره قرار است تا در این پروژه به نمایش گذاشته شود. به هرحال اگر جسی در قسمت‌های ۱۵ یا ۱۸ این فصل از این سریال حضور پیدا کند، به نظر می‌رسد که این فصل به‌گونه‌ای به پایان خواهد رسید که راه توسعه‌ی خیلی بزرگی را برای این سریال فراهم می‌آورد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *