احتمال تولید دنباله‌ی Bohemian Rhapsody

شایعاتی در مورد تولید یک دنباله به گوش می‌رسد که ممکن است باور کردن آن برای طرفداران گروه «کوئین» و سینماروهایی که از دیدن فیلم «راپسودی بوهمی»‌ (Bohemian Rhapsody) ناامید شدند و یا حتی نشده‌اند سخت باشد. «پیج سیکس» اخیراً به نقل از «رودی دولیزال» کارگردان موزیک ویدیوهای گروه گزارش داده است که احتمال تولید دنباله‌ی «راپسودی بوهمی» وجود دارد. اما سؤال اینجاست که چطور ممکن است برای فیلمی که زندگی، دوران خوانندگی و مرگ مرکوری را به تصویر کشیده دنباله‌ای ساخت.

کارگردان می‌گوید تولید دنباله برای فیلم بسیار پرفروش «راپسودی بوهمی» در میان اعضای خانواده‌ی «کوئین» به بحث گذاشته شده. دولیزال می‌گوید: «اطمیان دارم که «جیم بیچ» مدیر برنامه‌های کوئین به دنباله‌ای فکر می‌کند که از کنسرت «لایو اید» آغاز می‌شود.»

این درحالی است که کنسرت «لایو اید» نه تنها حسن ختامی برای فیلم «راپسودی بوهمی» در نظر گرفته شد، بلکه تمام لحظات کنسرت هم با بازی «رامی مالک» و سایر بازیگران به تصویر درآمد. آیا قرار است رویدادهای پس از کنسرت روایت شود، یا سال‌های آخر عمر مرکوری و دست به گریبان شدنش با بیماری باید به نمایش گذاشته شود، هرچه هست تولید دنباله ایده‌ی بسیار بدی به نظر می‌رسد.

فیلم «راپسودی بوهمی» انتظارات بدبین‌ترین هواداران «کوئین» را برآورده ساخت، چهار جایزه‌ی اسکار را تصاحب کرد و در سراسر دنیا ۸۷۰ میلیون دلار فروخت. اما این بدان معنا نیست که فیلم به دنباله نیاز دارد، هرچند که در مورد هالیوود و یک گروه موسیقی راک صحبت می‌کنیم که به پول بیشتر می‌اندیشد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *