احتمال حضور جیک جیلنهال در دنباله جدید «مرد عنکبوتی»

جیک جیلنهال این روزها برای ایفای نقش شخصیت شرور «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2» مشغول مذاکره است. در صورت توافق نهایی، این اولین حضور رسمی جیلنهال در دنیای ابرقهرمان‌های مارول خواهد بود. این بازیگر 37 ساله برای بازی در نقش شخصیت «میستریو» دعوت شده و همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد مایکل کیتن برای ایفای نقش قدیمی‌اش «والچر» باز خواهد گشت.

به نوشته ددلاین، تام هولاند هم قرار است بار دیگر در نقش پیتر پارکر مقابل دوربین برود. جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دیلی نگارش فیلمنامه این دنباله جدید را بر عهده دارند و جان واتس سازنده «بازگشت به خانه 1» برای کارگردانی جدیدترین «مرد عنکبوتی» قرارداد بسته است. کوین فایگی و امی پاسکال به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه سینمایی حضور دارند.

جزییات خط داستانی این دنباله هنوز مشخص نیست اما به گفته منابع آگاه، استودیوی مارول و سونی (پخش‌کننده و سرمایه‌گذار) تولید این پروژه جدید را مشترکا بر عهده خواهند داشت. به علاوه، هر دو استودیو در تلاش‌اند با یک بازیگر زن و یک بازیگر مرد جدید برای ایفای نقش‌های اصلی این دنباله سینمایی قرارداد ببندند.

اگرچه جیلنهال 37 ساله تا پیش از این سابقه حضور در هیچ‌یک از پروژه‌های ابرقهرمانی هالیوود را نداشته، اما هیچ‌وقت هم با نقش‌آفرینی در این ژانر به خصوص مخالفتی از خود نشان نداده است. او این روزها مشغول ایفای نقش در فیلم جدیدی از دن گیلروی است. فیلم بعدی جیلنهال که اقتباسی سینمایی از رمان معروف «برادران سیسترز» است، اواخر 2018 در سینماها اکران می‌شود.

فیلم اصلی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» تابستان پارسال روی پرده رفت و بیش از 880 میلیون دلار در سینماهای دنیا فروش کرد.

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *